Spoločným cieľom je vytvoriť najväčšiu galériu firiem v Európe.
FirmInside a JobAngels, to sú mená dvoch inovatívnych startupov spojených s ľudskými zdrojmi, ktoré sa rozhodli, že zmenia trh práce. Zakladatelia žili chvíľku v Amerike a nikomu z nich sa nepáči, ako sa hľadá práca na Slovensku. FirmInside a JobAngels už nebudú nikdy to, čo predtým. Stali sa totiž jeden tím so spoločným cieľom, a to vytvoriť najväčšiu galériu firiem v Európe a vrátiť tak do hľadanie práce emócie a ľudskosť.
Kto to celé spáchal? Andrej Winter ako zakladateľ JobAngels, Peter Výberči a Viktor Štefaňák za FirmInside. Prečo nás to celé má zaujímať? Pretože do roku 2018 bude 80 % obsahu na internete vo fotkách a videách. Pretože si v galérii firiem prezrieš tvoju vysnenú firrmu. Pretože je za tým celým unikátny systém odporúčaní, vďaka ktorému môžeš nielen nájsť prácu kamarátovi či sestre, ale dokonca si aj privyrobiť.
Že to tu už bolo? Áno, veľké korporáty majú systémy na odporúčanie kolegov, aj menšie firmy a firmičky ocenia, ak kolega donesie nového, kvalitného jedinca. Ale že to môže teraz urobiť každý pre každého, to je revolúcia. A keďže môžeme byť všetci „anjelmi“, celé to dostáva nádych sociálneho aspektu. Navyše, kto z nás nežije na sociálnych médiách? Mladí podnikatelia sú často sebavedomí a súťaživí, chcú zničiť konkurenciu. Bolo tomu tak aj v týchto projektoch?
„Vyplynulo to tak nejako prirodzene. S Andrejom sme sa začali ľahko baviť už na HR konferencii v Jasnej. Tam padli prvé brainstormy, predsa len cesta autom tam aj späť, nejaká tá sauna či pivko dávajú dostatok času na debaty. Potom dlhšie ticho a zrazu sme si zavolali začiatkom leta,“ hovorí Viktor Štefaňák.
A či je toto najlepšie riešenie? „Nehovoríme, že toto je finálne či najlepšie riešenie. No pozreli sme sa na to, čo funguje. Obrázky, videá, Facebook, Instagram, sociálne siete, možnosť ľahko si privyrobiť. Prečo nie? Celé sme to zabalili do jedného celku. O tom je JobAngels,“ vysvetľuje Peťo Výberči. Andrej ho dopĺňa: „Smer je jasný. Ľudia majú pri hľadaní práce úplne iné potreby ako mali pred desiatimi rokmi. Sme radi, že napriek tomu, že sme na trhu novší, tak dokážeme ukazovať nový smer prezentácie firiem a pracovných ponúk.“