Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Gastronovinky na Refresheri ti prináša WoltObjednávaj si z množstva reštaurácií so skvelými zľavami na Wolte. S doručením.Objednaj si jedlo
Vyskúšaj klub Refresher+ už od 1 € 😱
20. júna 2024 o 13:52
Čas čítania 0:41
Karolína Uličná

Zákazníci v McDonald’s dostali slaninu na zmrzlinu, vrecko s kečupom a maslo. Spoločnosť končí s používaním AI, kazila objednávky

ZAUJÍMAVOSTI MCDONALD’S SPRÁVY ZO SVETA UMELÁ INTELIGENCIA
Uložiť Uložené
Gastronovinky na Refresheri ti prináša WoltObjednaj si jedlo

AI na drive-thru jednoducho nerozumela zákazníkom a kazila objednávky. Ľudia sa s ňou často aj hádali.

V amerických pobočkách McDonald’s sa snažili priniesť nové inovácie zavedením umelej inteligencie. Tá mala pomôcť pri objednávaní cez drive-thru. Skúšobnú verziu systému na príjem objednávok pomocou rozpoznávania hlasu zaviedli ešte v roku 2019. AI „pomocníka“ vyvinula spoločnosť IBM. 

Zákazníci v McDonald'’s však nedávno začali na internete zverejňovať vtipné videá z objednávok. Ako informuje Brainvine, robot často neporozumel zákazníkom, čo malo za následok nesprávne objednávky. Jeden zákazník si pýtal iba vodu s ľadom, no dostal štyri vrecká s kečupom a dva kúsky masla. Ďalší zákazník dostal na zmrzlinu neželaný bonus v podobe slaniny.

McDonald's
Zdroj: McDonald’s Slovakia

Podľa Chrisa Kempczinského, generálneho riaditeľa McDonald’s, je softvér na rozpoznávanie reči približne na 85 % presný. To znamená, že jeden z piatich zákazníkov stále potreboval pomoc od zamestnanca.

Hoci McDonald’s nateraz odstraňuje roboty AI zo svojich reštaurácií, spoločnosť bude pokračovať v spolupráci s IBM, vývojárom technológie, informuje Al Jazeera„Vidíme obrovskú príležitosť v napredovaní našej reštauračnej technológie a budeme pokračovať v hodnotení dlhodobých riešení, ktoré nám pomôžu urobiť to správne rozhodnutie o budúcom riešení hlasového objednávania,“ uviedla spoločnosť so sídlom v Chicagu.

Domov
Zdieľať
Diskusia