Mike Amiri ukázal, že má srdce na správnom mieste.
Dobročinnosť z nás robí lepších ľudí. Krásne gesto urobil v posledných dňoch známy návrhár Mike Amiri, ktorý poslal narodeninový balík 9-ročnému chlapcovi. Ten mamu prosil o oblečenie od neho, no ona si nemohla dovoliť kúpiť mu ho.
Mama prosbu svojho syna zdieľala cez Tiktok. Snažila sa s ním dohodnúť, keďže oblečenie od Amiri je veľmi drahé, chlapec však bol neoblomný a trval na tom, aby mu kúpila outfit s podpisom obľúbenej značky celebrít. Video obletelo internet a všimol si ho sám Mike Amiri, ktorý sa rozhodol chlapcovi poslať darček a urobiť mu radosť.
@wesickandtired Like what #fyp ♬ original sound - TOTSIONNA
„Urobme to... pomôže mi niekto nájsť tohto mladého muža?“ napísal Amiri pod príspevok predtým, ako sa cez súkromné správy na Instagrame dohodol na detailoch o tom, kam má poslať balík, ale aj aké veľkosti nosí chlapec. Na záver dodal: „Strýko Mike to dostal. Pripravte sa.“
Od dohody uplynulo niekoľko dní a žena zdieľala cez Tiktok ďalší príspevok, v ktorom prezradila, že známy módny návrhár balík naozaj poslal a ten je pripravený na vyzdvihnutie. Šťastná mama po príchode domov naaranžovala veci, aby prekvapila syna, keď sa vráti zo školy.
Chlapec dostal v balíku všetko, čo si želal – charakteristické džínsy s podpisom Amiri, mikinu, košeľu s krátkymi rukávmi, šiltovku, ponožky a tenisky. Okrem luxusných produktov bolo v balíku aj osobné venovanie od návrhára vrátane odkazu, aby bol dobrý k mame.
@wesickandtired Thank you and happy bday to my child #fyp ♬ original sound - TOTSIONNA
Amiri je odevná spoločnosť, ktorú založil Mike Amiri v roku 2014. Návrhár s iránskymi koreňmi v kolekciách kombinuje prvky luxusu a uvoľneného životného štýlu, ktorý je typický pre Los Angeles.
Amiri je pravidelnou hviezdou na týždňoch módy, pričom premiéru zažil v Paríži v roku 2018. Medzi klientov značky patria napríklad Justin Bieber, Future, J Balvin, Kendall Jenner a mnohí ďalší. Vlajkové obchody Amiri nájdeš v Beverly Hills, New Yorku, Miami, Las Vegas, Tokiu aj Dubaji. Hodnota značky je v súčasnosti viac ako 300 miliónov dolárov.