Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
27. apríla 2014 o 20:09
Čas čítania 0:00
Martin Mičuda

Brabus 850: z 0-100 za 3,1 s, maximálka 350+ hm/h!

TECH BRABUS MERCEDES-BENZ TUNING
Uložiť Uložené

Nemecký Brabus vypúšťa nové fotografie, na ktorých sa nachádza Mercedes-Benz triedy E v mohutnom bodykite, netradičnej červenej farbe a s výkonom, ktorý prekonáva väčšinu slávnych superšportov.

Brabus 850: z 0-100 za 3,1 s, maximálka 350+ hm/h!

Nemecký Brabus vypúšťa nové fotografie, na ktorých sa nachádza Mercedes-Benz triedy E v mohutnom bodykite, netradičnej červenej farbe a s výkonom, ktorý prekonáva väčšinu slávnych superšportov.

Už minulý rok vo Frankfurte priviezol Brabus modelovú ofenzívu, aká vo svete tuningových záležitosti nemala obdobu. Každý jeden exemplár reprezentoval brutálny výkon a teda aj rýchlostné parametre. Jednou z najvýznamnejších vystavených modelov bol aj upravený kombík, Mercedes-Benz E 63 AMG S 4Matic, ktorý bol vyladený na 850 koní a dokázal po deaktivácii obmedzovača prekonať rýchlosť 350 km/h. Vďaka tomu, pravdepodobne aj dodnes, je úprava Brabus 850 6.0 Biturbo pre triedu E vo verzii T-Modell, najrýchlejšie kombi na svete. Samozrejme, v tom čase si najväčšiu slávu odkrútil práve praktickejší variant a to vďaka prvenstvu medzi verziami kombi. Brabus však ponúka túto úpravu aj pre klasické prevedenie sedan a v týchto dňoch nám posúva ďalšie nové fotografie, na ktorých sa nám ukazuje v, pre Brabus trochu netypickej, červenej farbe.

Samotný bodykit vrcholnej verzie E 63 AMG je bezchybný, preto by ho meniť bola škoda. Technici z Brabusu ho teda doplnili len o karbónové doplnky, splitter, difúzor, nové masívne štyri výfuky a staré-známe, nádherné firemné disky, tentokrát v úplne tmavo-čiernej farbe s rozmerom 20''. Pod nimi sa nachádzajú naozaj veľké brzdy s rudo-červenými strmeňmi. Všetky chrómové časti zmizli, nahradené boli čiernymi materiálmi. Úprava Brabus 850 6.0 Biturbo je k dispozícii ako pre sedan, tak aj pre praktické kombi. Na výber je verzia s pohonom zadnej nápravy (upravené E 63 AMG (S)) alebo pohon 4x4 (upravené E 63 AMG (S) 4Matic).

Ako sme si už v prípade tohto tuningového kúzelníka všimli, ani navýšenie samotného objemu motora mu nie je cudzie. Mohutnému 5,5-litrovému osemvalcu z dielne AMG teda opäť zvýšili objem na 5,9-litrov. Pribudli nové turbodúchadlá, preprogramovaná riadiaca jednotka a nové zvody, ktoré urobili zo špičkovej E63-ky monštrum. Pôvodných bezkonkurenčných 585 koní a 800 N.m narástlo na 850 koní a 1450 Nm! To je však znovu naozaj extrémna a ohrozujúca hodnota, preto kvôli ochrane samotného motora je krútiaci moment elektronicky obmedzený na 1150 N.m. Ani to ale neohrozilo blesku-rýchly odpich sedanu, keďže na stovku dokáže akcelerovať za neuveriteľných 3,1 sekundy! A to je už hodnota z ríše, kde kraľujú také mená ako napríklad dvanásťvalcové Ferrari F12berlinetta, ktorá stovku pokorí za zhodný zlomok času. Maximálna rýchlosť je síce obmedzená na 300 km/h, ale ako som spomenul v úvode, v prípade, že siahnete po kvalitných pneumatikách, technici vám obmedzovač deaktivujú, tým pádom sa na tachometri môže hravo objaviť rýchlosť 350+ km/h.

Brabus 850: z 0-100 za 3,1 s, maximálka 350+ hm/h!

Brabus 850: z 0-100 za 3,1 s, maximálka 350+ hm/h!

Brabus 850: z 0-100 za 3,1 s, maximálka 350+ hm/h!

Brabus 850: z 0-100 za 3,1 s, maximálka 350+ hm/h!

Brabus 850: z 0-100 za 3,1 s, maximálka 350+ hm/h!

Brabus 850: z 0-100 za 3,1 s, maximálka 350+ hm/h!

Brabus 850: z 0-100 za 3,1 s, maximálka 350+ hm/h!

Brabus 850: z 0-100 za 3,1 s, maximálka 350+ hm/h!

Brabus 850: z 0-100 za 3,1 s, maximálka 350+ hm/h!
Domov
Zdieľať
Diskusia