Fast fashion reťazec k parfumom pridáva po novom aj kolekciu Zara Hair. Produkty už na prvý pohľad zaujmú moderným dizajnom.
Španielsky fast fashion gigant Zara začal predávať vlasovú kozmetiku. V ponuke novej línie Zara Hair má šesť rôznych produktov, klasický šampón či kondicionér by si tam však hľadal/-a márne. Zara sa v novom rade zamerala skôr na stylingovú kozmetiku, ktorou chce vyhovieť rôznym typom vlasov.
„Produkty Everyday Basics od Zara Hair sú určené pre každého, kto chce svojmu vzhľadu dodať trochu väčší rozmer,“ píše Zara na webe. Spoločnosť na sociálnych sieťach uvádza, že kozmetiku vyvinula v spolupráci s uznávaným britským hairstylistom Guidom Palauom. Palau v minulosti spolupracoval aj s high fashion značkami, ako sú Fendi, Prada či Dior.
„Prvá línia sa volá Everyday Basics, takže ide o základné veci, ktoré podľa mňa ľudia potrebujú na vytvorenie účesov,“ ozrejmil Palau pre magazín Harper's Bazaar. Zároveň dodal, že prípravky boli navrhnuté tak, aby boli pre spotrebiteľov príjemné. „Nie sú lepkavé. A robia to, čo je uvedené na obale,“ dodal.
Okrem tradičného laku na vlasy a tužidla Zara v e-shope ponúka aj sprej na suchú textúru, balzam na vlasy, termoochranu, suchý šampón či špeciálnu starostlivosť na kučeravé vlasy. Produktov na úpravu kučier na našom trhu nie je až tak veľa. „Ultraľahký sprej, ktorý aktivuje a pomáha zachovať vaše kučery. Ideálny na udržiavanie vašich kučier lesklých, definovaných a bez kučeravenia,“ sľubuje Zara v opise produktu.
Kozmetiku vyrobili v Taliansku a v Španielsku, cena každého produktu sa pohybuje vo výške 12,95 eura. Produkty už na prvý pohľad zaujmú svojím dizajnom. Obaly majú atraktívne minimalistické prevedenie, detail kovových vrchnákov a svieže pastelové farby.