Bentley a ženevský autosalón po druhé. Tentokrát je však vo veci dvojdverový Continental GT, ktorý prichádza s jemnými modernizáciami a zvýšeným výkonom.
Bentley a ženevský autosalón po druhé. Tentokrát je však vo veci dvojdverový Continental GT, ktorý prichádza s jemnými modernizáciami a zvýšeným výkonom.
Konkrétne sa jedná o verzie Continental GT Speed a Continental GTC Speed, čiže tie najrýchlejšie modely značky Bentley v histórii. Skoro dva a pol tonové kupéčka pritom dostali v rámci modernizácie ešte vyšný výkon ako tomu bolo doteraz. Výkon šesťlitrového motora W12 poskočil z 460 kW / 625 k a 800 N.m na 467 kW / 635 koní a krútiaci moment až 820 N.m. Vďaka tomu dokáže verzia GT Speed atakovať rýchlosť superšportov, 331 km/h. Otvorené GTC dokáže "len" 327 km/h, hovoríme teda o jednom z najrýchlejších sériovo vyrábaných kabrioletov sveta.
Ako vieme, prevedenia Speed majú upravený podvozok, ktorý je tvrdší a nastavený nižšie k zemi. V rámci faceliftu pre nasledujúce obdobie sa zmien dočkal aj exteriér, i keď len minimálne. Najviditeľnejšou zmenou je predný nárazník, ktorý disponuje novým splitterom a malými lištami v otvoroch pre vzduch. Bočné prahy dostali dodatočné nadstavce tiež, vzadu došlo k pozmeneniu difúzora, kde naopak lišta vo farbe karosérie už chýba. Práve podľa týchto zmien môžeme rozoznať najvýkonnejšiu verziu Speed od tých klasických (GT & GT V8). Tie sa jemných zmien pravdepodobne dočkajú čo-nevidieť tiež. Nové, je otázne či len pre Speed, sú všetky svetlomety, ktoré sú síce v pôvodnom tvare, dostali ale zatmavené pozadie. Pribudli nové odtiene karosérie, nové 21'' disky v tmavom odtieni, či pozmenené detaily v interiéri vrátane kontrastnejšieho prešívania sedadiel.