Bolo len otázkou času, kedy sa technici z tejto spoločnosti pustia aj do modelu RS7, keďže sa jedná o zhodný motor, ako tomu bolo v prípade RS6-ky Avant.
Včera to bolo práve CLS 63 AMG od Vorsteinera, ktoré vzbudilo zaslúžene veľký rozruch. Dnes tu máme priamu konkurenciu, Audi RS7 s úpravami od dvorného úpravcu ABT. Ten reaguje určite na CLS-ko, avšak to od Brabusu. Bolo len otázkou času, kedy sa technici z tejto spoločnosti pustia aj do modelu RS7, keďže sa jedná o zhodné výkonnostné parametre, teda aj motor, ako tomu bolo v prípade nedávno predstavenej RS6-ky Avant od ABT.
4-litrový osemvalec TFSI tak miesto 560 koní a 700 N.m po zásahu úpravcu ponúka pekelných 666 koní a 830 N.m avšak v prípade, že siahnete aj po balíku Power S, výkon narastie na rovných 700 koní a 880 N.m. Maximálna rýchlosť nie je známa, ABT však montuje obmedzovač na 320 km/h, pričom akcelerácia sa odhaduje na cca 3,5 sekundy. Za všetky výkonnostné navýšenia vďačíme opäť upravenej riadiacej jednotke a ešte športovejšiemu výfukovému systému.
Exteriér sa zmien v podstate nedočkal. Jedinou novinkou je karbónová odtrhová hrana, teda lišta na zadnom výsuvnom krídle. RS7-ka je postavená buď na 20 alebo 21' diskoch firmy ABT. Na diabolských 666 koní vás úprava bude stáť 7-tisíc €, 700 koní máte ta necelých 12-tisíc €.
Dali by ste prednosť tejto Audine, včerajšiemu CLS-ku alebo Brabusu? Môj názor poznáte...
...i keď sa jedná o najkrajšie Audi, Mercedes a hlavne CLS, je CLS!