Queen B má mať odteraz nad vlastnou značkou stopercentnú moc.
Značka športového oblečenia Ivy Park patrí medzi úspešné projekty Beyoncé. V roku 2019 speváčka uzavrela partnerstvo so spoločnosťou Adidas a kolekcie tvorila pod ich vedením. Podľa portálu Highsnobiety však spolupráci so športovým gigantom odzvonilo. Speváčka a Adidas sa dohodli na ukončení spolupráce, pričom hlavným dôvodom údajne boli rozdielne predstavy o kreatívnych procesoch.
Beyoncé založila Ivy Park ešte v roku 2016, a to v spolupráci s britskou značkou Topshop. O dva roky neskôr sa speváčke podarilo nad Ivy Park získať plnú moc. Jej nové uvedenie na trh sa však uskutočnilo až v rámci spolupráce so značkou Adidas.
Dvojica odpromovala spoločnú líniu Adidas x IVY PARK vo veľkom štýle, čím odštartovala štvorročné a treba uznať, že plodné partnerstvo. V ponuke nechýbalo športové oblečenie, obuv ani plavky.
Ukončením spolupráce so spoločnosťou Adidas Beyoncé preberá nad vlastnou značkou stopercentnú moc. Rozhodnutie bolo oznámené krátko po zverejnení informácie, že príjmy zo spolupráce Adidas x IVY PARK klesli za rok 2022 o 50 percent. Napriek tomu, že vedenie Adidasu tieto informácie poprelo, Queen B si nedokázali udržať. Ich kontrakt mal byť oficiálne ukončený až po roku 2023.
Beyoncé je tak v poradí druhou celebritou, s ktorou Adidas ukončil spoluprácu. Ešte minulý rok zanikla spolupráca Adidasu s Yem (Kanye West), mohli za to raperove nevhodné komentáre na sociálnych sieťach.