Alpina plánuje vyrobiť len 250 exemplárov.
Nemecká Alpina bola dlhé roky známa tým, že upravovala mníchovské modely skôr v decentnejšom štýle. Stalo sa tak zvykom, že upravený model sa zaradil do portfólia BMW medzi najsilnejšie nešportové verzie a vrcholné vyhotovenie M. Posledné roky sú však výtvory Alpiny výkonnejšie než „bežné“ modely BMW M. Príkladom je aj model B5 GT, teda špeciálna limitovaná edícia, ktorá je rýchlejšia a výkonnejšia ako M5.
Úpravca z Buchloe, ktorý už od roku 2022 oficiálne patrí pod BMW Group, vylepšil pohon so 4,4-litrovým osemvalcom. Z pôvodného výkonu 441 kW/600 koní sa technikom podarilo vydolovať až 466 kW/634 koní a 850 Nm, čo je nielen viac ako v „klasickej“ M5-ke, ale aj v silnejšej verzii M5 Competition (625 k). Akceleráciu na 100km/h tak novinka zvládne len za 3,4 sekundy, maximálna rýchlosť je až 330 km/h. To je dokonca viac než v prípade špeciálnej M5 CS, ktorá má síce až 635 koní, ale maximálku len 305 km/h. Okrem toho, nové B5 GT je tak najvýkonnejšia a najrýchlejšia Alpina všetkých čias.
Z technickej stránky vylepšili podvozok, ktorý znížili, a brzdy vymenili za vysokovýkonné Brembo s 395 mm kotúčmi vpredu a 398 mm vzadu. Auto má mnoholúčové 20" disky a decentný polep. Exteriér je osadený športovým M balíkom, ktorý Alpina vpredu doplnila decentným splitterom s nápisom a vzadu upraveným difúzorom so štvoricou okrúhlych koncoviek výfuku.
Aj B5 GT tak naďalej vystupuje relatívne diskrétnym dojmom, hoci farebne je možné novinku zvýrazniť – paleta farieb zahŕňa nielen odtiene Alpina Green a Alpina Blue, ale aj Arctic Race Blue, Daytona Violet, Imola Red, Chalk, Verde British Racing a Petrol Mica. V interiéri je čierna koža Dakota a čierna Alcantara, dopĺňa ich špecifický dekór a množstvo nápisov Alpina. Nechýba ani plaketa, ktorá zobrazuje poradové číslo. Úpravca totiž plánuje vyrobiť len 250 exemplárov, ceny pritom začínajú na sume 145 500 € za sedan, respektíve 148 500 € za Touring.