Spoločnosť Adidas pripravila kampaň, ktorej cieľom je ukázať svetu, že ženské prsia si zaslúžia individuálnu starostlivosť.
Neexistuje univerzálna podprsenka pasujúca každému ženskému dekoltu. S takouto myšlienkou navrhovala svoju novú kolekciu podprseniek spoločnosť Adidas, ktorá si na Valentína pre zákazníčky pripravila 43 rôznych štýlov a 73 rôznych veľkostí, naprieč 18 produktmi vo svojej ponuke. Na propagáciu novej kolekcie zvolila nezvyčajný spôsob – úvodnú stránku zaplnenú prsami.
Športová značka spojila sily s univerzitou v britskom Portsmouthe, aby zistila, či sú ženy spokojné s dostupnými športovými podprsenkami na trhu, a nakoľko im vyhovujú strihy, dizajny aj veľkosti.
Z prieskumov vysvitlo, že takmer polovica žien následkom nedostatočnej podpory pŕs trpí bolesťami, zatiaľ čo až 90 percent žien pravdepodobne používa športovú podprsenku nesprávnej veľkosti.
Adidas v reakcii na výsledky štúdií do portfólia prináša podprsenky, z ktorých by si podľa spoločnosti, mala vybrať akákoľvek žena, či už z hľadiska typu postavy alebo typu cvičenia. Na stránke si môžeš vyberať z podprseniek podľa spevnenia od vysokého cez stredné až po nízke. Pri každej podprsenke nájdeš medzi základnými informáciami aj označenie, o ktorý typ spevnenia ide.
Vysoké spevnenie je ideálne napríklad na beh, stredné na kruhový tréning či spinning a nízke na jogu či pilates. Na e-shope si teraz môžeš cez praktický vyhľadávač vyklikať, aká podprsenka pre teba bude najlepšia, ak si sama nevieš dať rady. Vyhľadávač ti pomocou otázok a filtrov vyberie druh, ktorý by ti mal najviac pomáhať a minimalizovať zdravotné následky, ako bolesti či poškodenie pokožky.
„Podpora je všetko. Dôvody, prečo sme neurobili len jednu športovú podprsenku,“ uvádza sa na webe Adidasu, kde nájdeš koláž obnažených ženských dekoltov všetkých tvarov aj veľkostí. Adidas takto upozorňuje, že k ženským prsiam v športe treba pristupovať individuálne, na čo sa doteraz často zabúdalo.
Nahé prsia na úvodnej stránke športového giganta vyvolali na sociálnych sieťach menší rozruch, pretože množstvo návštevníkov zaskočilo, že po otvorení e-shopu narazili na nahotu bez akéhokoľvek upozornenia. Značka však argumentuje tým, že nejde o sexualizáciu pŕs, len výlučne o edukačnú kampaň s cieľom urobiť osvetu.