Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
15. októbra 2021, 22:13
Čas čítania 0:47
Adam Novosad

Nová očkovacia kampaň chce zasadiť tvrdý úder koronavírusu. Vynovená grafika ukazuje, ako mu vraj môžeme spoločne zlomiť väzy

NEWS KORONAVÍRUS OČKOVANIE
Uložiť Uložené

Ministerstvo zdravotníctva si na jeseň pripravilo nové spoty aj vizuály.

Na jeseň si s príchodom tretej vlny pandémie ministerstvo zdravotníctva pripravilo novú kampaň, ktorá chce obyvateľov Slovenska motivovať k očkovaniu. Jej cieľom je poukázať na fakt, že spoločnosť dnes čelí jednému hlavnému nepriateľovi, pričom svojho súpera vieme poraziť jednoduchým spôsobom – treba sa dať zaočkovať, informuje Nový Čas.

Ministerstvo zdravotníctvo novú kampaň pripravilo v spolupráci s agentúrou MUW Saatchi & Saatchi, ktorej sa podarilo uspieť vo verejnom obstarávaní, a tak sa rezort zdravotníctva s kreatívcami zhodli na novom koncepte.

MZ SR
Zdroj: MZ SR

Jesenný vizuál kampane by mal reagovať na polarizáciu spoločnosť, v ktorej sa ľudia rozdelili na viacero táborov obhajujúcich aj odsudzujúcich očkovanie. Podľa ministerstva však hádky nemajú zmysel, pretože jediným možným riešením je zjednotiť sa v boji proti spoločnému nepriateľovi.

„Cieľom nových spotov a grafík je poukázať na skutočnosť, že spoločnosť má len jedného skutočného nepriateľa, a tým je nový koronavírus, ktorý spôsobuje ochorenie covid-19. Jediným účinným riešením, ako nad spoločným nepriateľom zvíťaziť, je očkovanie,“ konštatuje hovorkyňa ministerstva Zuzana Eliášová.

Odporúčané
Vakcína proti detskej obrne oslavuje 70 rokov. Ako je na tom Slovensko s povinným očkovaním? Vakcína proti detskej obrne oslavuje 70 rokov. Ako je na tom Slovensko s povinným očkovaním? 26. marca 2023, 8:33

Nový vizuál sa bude v nasledujúcich týždňoch objavovať v televízii, online aj v slovenských uliciach. Vynovenú podobu však dostali aj rozhlasové a online spoty, ktoré chcú zapôsobiť práve na polarizáciu spoločnosti a motivovať ľudí, aby ťahali za ten istý koniec lana.

Domov
Zdieľať
Diskusia