Ministerstvo zdravotníctva si na jeseň pripravilo nové spoty aj vizuály.
Na jeseň si s príchodom tretej vlny pandémie ministerstvo zdravotníctva pripravilo novú kampaň, ktorá chce obyvateľov Slovenska motivovať k očkovaniu. Jej cieľom je poukázať na fakt, že spoločnosť dnes čelí jednému hlavnému nepriateľovi, pričom svojho súpera vieme poraziť jednoduchým spôsobom – treba sa dať zaočkovať, informuje Nový Čas.
Ministerstvo zdravotníctvo novú kampaň pripravilo v spolupráci s agentúrou MUW Saatchi & Saatchi, ktorej sa podarilo uspieť vo verejnom obstarávaní, a tak sa rezort zdravotníctva s kreatívcami zhodli na novom koncepte.
Jesenný vizuál kampane by mal reagovať na polarizáciu spoločnosť, v ktorej sa ľudia rozdelili na viacero táborov obhajujúcich aj odsudzujúcich očkovanie. Podľa ministerstva však hádky nemajú zmysel, pretože jediným možným riešením je zjednotiť sa v boji proti spoločnému nepriateľovi.
„Cieľom nových spotov a grafík je poukázať na skutočnosť, že spoločnosť má len jedného skutočného nepriateľa, a tým je nový koronavírus, ktorý spôsobuje ochorenie covid-19. Jediným účinným riešením, ako nad spoločným nepriateľom zvíťaziť, je očkovanie,“ konštatuje hovorkyňa ministerstva Zuzana Eliášová.
Nový vizuál sa bude v nasledujúcich týždňoch objavovať v televízii, online aj v slovenských uliciach. Vynovenú podobu však dostali aj rozhlasové a online spoty, ktoré chcú zapôsobiť práve na polarizáciu spoločnosti a motivovať ľudí, aby ťahali za ten istý koniec lana.