Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Aktivuj si predplatné na pol roka zadarmo s ČSOB
15. októbra 2021 o 22:13
Čas čítania 0:47
Adam Novosad

Nová očkovacia kampaň chce zasadiť tvrdý úder koronavírusu. Vynovená grafika ukazuje, ako mu vraj môžeme spoločne zlomiť väzy

Diskutovať
1
Uložiť Uložené

Ministerstvo zdravotníctva si na jeseň pripravilo nové spoty aj vizuály.

Na jeseň si s príchodom tretej vlny pandémie ministerstvo zdravotníctva pripravilo novú kampaň, ktorá chce obyvateľov Slovenska motivovať k očkovaniu. Jej cieľom je poukázať na fakt, že spoločnosť dnes čelí jednému hlavnému nepriateľovi, pričom svojho súpera vieme poraziť jednoduchým spôsobom – treba sa dať zaočkovať, informuje Nový Čas.

Ministerstvo zdravotníctvo novú kampaň pripravilo v spolupráci s agentúrou MUW Saatchi & Saatchi, ktorej sa podarilo uspieť vo verejnom obstarávaní, a tak sa rezort zdravotníctva s kreatívcami zhodli na novom koncepte.

MZ SR
Zdroj: MZ SR

Jesenný vizuál kampane by mal reagovať na polarizáciu spoločnosť, v ktorej sa ľudia rozdelili na viacero táborov obhajujúcich aj odsudzujúcich očkovanie. Podľa ministerstva však hádky nemajú zmysel, pretože jediným možným riešením je zjednotiť sa v boji proti spoločnému nepriateľovi.

Odporúčané
Začína sezóna očkovania proti chrípke – najviac využívané je v Bratislavskom kraji Začína sezóna očkovania proti chrípke – najviac využívané je v Bratislavskom kraji 29. septembra 2025 o 11:15

„Cieľom nových spotov a grafík je poukázať na skutočnosť, že spoločnosť má len jedného skutočného nepriateľa, a tým je nový koronavírus, ktorý spôsobuje ochorenie covid-19. Jediným účinným riešením, ako nad spoločným nepriateľom zvíťaziť, je očkovanie,“ konštatuje hovorkyňa ministerstva Zuzana Eliášová.

Nový vizuál sa bude v nasledujúcich týždňoch objavovať v televízii, online aj v slovenských uliciach. Vynovenú podobu však dostali aj rozhlasové a online spoty, ktoré chcú zapôsobiť práve na polarizáciu spoločnosti a motivovať ľudí, aby ťahali za ten istý koniec lana.

Domov
Zdieľať
Diskusia