Pôjde pravdepodobne o jednu z najväčších akvizícií v oblasti slovenských technologických firiem.
Sli.do alebo tiež Slido by mohol poznať každý, kto sa niekedy zúčastnil nejakej prednášky, konferencie alebo verejnej debaty. Slovenská technologická firma si vo svete urobila renomé pre ich platformu na interakciu publika s ľuďmi na pódiu. Práve oznámili, že ich predaj americkej komunikačnej firme Cisco je na spadnutie.
Slido vzniklo pred 8 rokmi a za tú dobu dokázala firma s viac ako 150 zamestnancami a vytvoriť pomerne unikátny produkt, ktorý bol najprv len ako doplnok ich mobilnej aplikácie. Cez Slido sa dá veľmi pohodlne a prehľadne posielať otázky z hľadiska pre prednášajúcich či debatujúcich na pódiu. Nie je nutné nič inštalovať a diváci môžu hlasovať za najlepšiu otázku, ktorá sa zodpovie ako prvá.
Okrem toho Slido poskytuje aj doplnkové funkcie ako hlasovanie, robenie kvízov alebo brainstorming. Doteraz bolo vo svete na tisíckach podujatí cez Slido položených viac ako 20 miliónov otázok.
Slido podporuje viaceré online platformy, takže je aktuálny aj v dobe videokonferencií a virtuálnych prednášok.
Rovnako ako Webex, obdobná videokonferenčná platforma spoločnosti Cisco. Americká firma si od tejto spolupráce sľubuje zvýšenie spolupráce medzi účastníkmi takýchto videohovorov či konferencií a teda zvýšenie atraktivity tejto služby.
Slido a ani Cisco zatiaľ nešpecifikovali o akej sume sa pri oznámení plánov na akvizíciu bavia a neuviedli ani dátum jej uskutočnenia.
Na tieto a ďalšie otázky sme sa zástupcov firmy opýtali. Po obdržaní odpovedí článok aktualizujeme.