Modernizácia sedanu vyššej strednej triedy sa zamerala na vylepšenie techniky.
Jaguar za ostatné mesiace vynovil prakticky väčšinu svojho portfólia, či už ide o vylepšený E-Pace a I-Pace alebo rozsiahlo modernizovaný F-Type. Teraz prichádza na rad model XF, ktorý britská automobilka kompletne prekopala. Na prvý pohľad sa to možno nemusí zdať, v skutočnosti však sedan vyššej strednej triedy dostal novú čelnú časť – širšiu masku, výraznejšiu grafiku full-LED svetiel a agresívnejšie tvarovaný nárazník.
Drobné zmeny neobišli ani zadnú časť s viac uhladenými tvarmi. Do ponuky sa dostali nové odtiene karosérie a dizajny diskov. Najväčšie odlišnosti však evidujeme v interiéri. Samotná automobilka priznala, že kvôli snahe ušetriť náklady, vyvíjali kokpit vynovených modelov F-Pace a XF spoločne. Dizajnový návrh je tak takmer identický, to ale nemení nič na fakte, že XF-ko je vo vnútri po novom oveľa atraktívnejšie.
Kokpit novinky tak nadobudol značne modernejší look, za čo vďačíme najmä vystupujúcej, až 11,4" dotykovej obrazovke nového infotainmentu Pivi Pro. Okrem kvalitnejšie vyzerajúceho rozhrania sa môžeme tešiť na intuitívnejšie ovládanie a jasnejší obraz. Druhý, až 12,3" displej sa objavuje pred vodičom, kde plní úlohu digitálnych budíkov. Úplne novým prvkom je následne aj stredový tunel, kde sa objavuje vskutku netypicky tvarovaný volič prevodovky.