Slovinský grafický dizajnér sa opäť vyhral s korona tematikou.
Slovinský kreatívec a grafik Jure Tovrljan pracujúci pre AV Studio sa pred pár dňami postaral o redizajn niektorých svetových značiek. Zmenili im logá tak, aby v nich zdôraznil odstup, ktorého dodržiavanie patrí medzi hlavné odporúčania pre zastavenie šírenia koronavírusu.
Po novom sa opäť vyhral s korona tematikou, avšak tentokrát prostredníctvom plagátov populárnych seriálov. Známe tituly z produkcií Netflixu či HBO tak vtipne a trefne zasadil do nového šatu takým spôsobom, ako by vyzerali, keby vznikali počas koronavírusu.
Na plagáte Game of Thrones Daenerys nesedí na Železnom tróne, ale v kresle v obývačke s miskou s pukancami a s diaľkovým ovládačom.
Seriál Ako som spoznal vašu mamu tiež vtipne pozmenil tak, akoby Ted Mosby mamu svojich detí dnes spoznal prostredníctvom zoznamovacej aplikácie Tinder, pretože by mu dala „zhodu“. Písať by si však museli len z domácej karantény. Grafik podobne zmenil plagát Breaking Bad na Baking Bread (pečenie chleba) alebo Priateľov volajúcich si cez Skype.