Neber koronavírus na ľahkú váhu.
Medzi hlavné odporúčania pre zastavenie šírenia koronavírusu patrí aj dodržiavanie odstupu a dobrovoľná izolácia. K tomuto povzbudzujú aj viaceré svetové značky, ktoré vzhľadom na aktuálnu situáciu zmenili svoje logá. Pripomínajú nám, že koronavírus by sme nemali brať na ľahkú váhu. Hoci niektoré zo zmien iniciovali značky samé, logo Starbucksu a Twitteru pochádza z dielne slovinského kreatívca Jureho Tovrljana. Všetky jeho výtvory si môžeš pozrieť na webe AdAge.
Dodržujme odstup
Brazílsky McDonald's vo svojom logu oddialil dva zlaté oblúky, ktoré spolu tvoria písmeno M. Upozorňujú tak na dôležitosť udržiavania si odstupu. Ten je na Slovensku aktuálne povinný v akomkoľvek rade (napríklad v obchode), ideálne je sa však aj pri pobyte na čerstvom vzduchu vyhýbať ľuďom (oblúkom).