Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
27. marca 2020, 7:44
Čas čítania 1:13
Tímea Krauszová

Svetové značky zmenili svoje logá. Chcú, aby si dodržiaval odstup a nosil rúško

NEWS
Uložiť Uložené

Neber koronavírus na ľahkú váhu.

Medzi hlavné odporúčania pre zastavenie šírenia koronavírusu patrí aj dodržiavanie odstupu a dobrovoľná izolácia. K tomuto povzbudzujú aj viaceré svetové značky, ktoré vzhľadom na aktuálnu situáciu zmenili svoje logá. Pripomínajú nám, že koronavírus by sme nemali brať na ľahkú váhu. Hoci niektoré zo zmien iniciovali značky samé, logo Starbucksu a Twitteru pochádza z dielne slovinského kreatívca Jureho Tovrljana. Všetky jeho výtvory si môžeš pozrieť na webe AdAge.

Odporúčané
V New Yorku bojuje s koronavírusom aj lekár, ktorý prežil ebolu. V jedinej nemocnici tam zomrelo 13 ľudí za 24 hodín V New Yorku bojuje s koronavírusom aj lekár, ktorý prežil ebolu. V jedinej nemocnici tam zomrelo 13 ľudí za 24 hodín 26. marca 2020, 18:27

Dodržujme odstup

Brazílsky McDonald's vo svojom logu oddialil dva zlaté oblúky, ktoré spolu tvoria písmeno M. Upozorňujú tak na dôležitosť udržiavania si odstupu. Ten je na Slovensku aktuálne povinný v akomkoľvek rade (napríklad v obchode), ideálne je sa však aj pri pobyte na čerstvom vzduchu vyhýbať ľuďom (oblúkom).

Domov
Zdieľať
Diskusia