Pýtali sa 3 000 detí.
Čím chceš byť, keď budeš veľký? Otázka, ktorú dostalo zrejme každé dieťa. Firma The Lego Group sa pred pár dňami pýtala niečo podobné v troch krajinách – v USA, vo Veľkej Británii a v Číne. Vysnenou robotou v anglicky hovoriacich krajinách je youtuber, v ázijskej krajine zas deti snívajú o cestovaní do vesmíru, informovala spoločnosť The Haris Poll.
V Číne to bolo jasné, až 56 % opýtaných detí plánuje letieť do vesmíru. Nasledoval učiteľ, muzikant, atlét a youtuber bol až piaty. V USA a vo Veľkej Británi to bolo opačne. V oboch krajinách takmer jedna tretina detí sníva, že chce byť youtuber alebo vloger. Astronaut bol až piaty s 11 %.
Lego si objednalo prieskum na počesť 50. výročia pristátia na mesiaci