Slovenský rap a móda môže napredovať najmä vďaka podobným hnutiam a z projektu TRAPLIFE sa tak stal Česko Slovenský fenomén.
Ľudia ako Hugo a Slimso by ešte pred pár rokmi nemohli existovať. Jeden sa živí tvorbou videí na YouTube a druhý je technickým riaditeľom networkingovej spoločnosti, ktorá zastrešuje práve tvorcov obsahu na spomínanej platforme. Vďaka tomu tak našli spoločnú reč a keď sa dajú dve múdre hlavy dokopy, je takmer isté, že z toho vznikne niečo zaujímavé.
- Čo znamená TRAPLIFE.
- Ako sa z neho stal jeden z najpredávanejších merchov na Slovensku.
- Čím sa líši TRAPLIFE od bežných módnych značiek alebo merchov.
- Ktorým umelcom tento projekt pomohol v naštartovaní kariéry.
TRAPLIFE je hnutie, ktoré sa točí okolo hudby a módy. Na začiatku bola trefná myšlienka spojená so Slimsovou videotvorbou a vecami, ktoré sa diali okolo nich. Ako prvá teda vznikla idea na vytvorenie graficky jednoduchého, no zároveň ideovo bohatého merchu.
V priebehu niekoľkých mesiacov si však chalani uvedomili, že TRAPLIFE je doslova životný štýl, v ktorom neexistujú hranice a z YouTube sa tak začalo toto hnutie rozširovať aj na iné platformy. Dnes sa tak vďaka ich spolupráci môžu diať podujatia, ktoré formujú domácu kultúru a umleci, ktorí by inak museli prekonať na ceste za svojím snom množstvo prekážok, dostávajú priestor na sebarealizáciu.
Nikdy sme nechceli z TRAPLIFE vytvoriť len ďalšiu obyčajnú módnu značku.
Dnes je TRAPLIFE platformou pre všetkých, ktorí sa snažia obohatiť domácu kultúru, no nemajú na to dostatok financií, resp. potrebnú infraštruktúru. Všetky peniaze zarobené z predaja merchu sa totiž v prípade tohto hnutia investujú späť do kultúry.
Vďaka tomu sa už chalanom podarilo vybudovať nahrávacie štúdio, zorganizovať dve TRAPLIFE párty a popritom predávať oblečenie, po ktorom je stále väčší záujem. Dôležité je však podotknúť, že ešte pred rokom bolo toto všetko len ideou.
„Základom projektu TRAPLIFE bola marketingová stratégia, ktorú sme vymysleli v spolupráci s obchodom Flace. Ten totiž koncom roku 2018 spúšťal svoj e-shop a my sme mali prvý drop nášho merchu. Súčasťou spomínaného e-shopu je hra, ktorá odomyká vstup na stránku. Ak si teda v tejto hre nenahral minimálny počet bodov, do e-shopu si sa nedostal a naopak, ak si nahral vysoké skóre, mikinu si si mohol kúpiť so zľavou.“
Na ľuďoch, ktorí chcú podporiť tvoju tvorbu kúpou merchu, zarábajú takmer všetci umelci na celom svete, no len málo z nich sa snaží svojim fanúšikom za prejavenú priazeň dať niečo viac. TRAPLIFE sa tak rovnako mohol vybrať smerom komercie, zarobiť balík peňazí a všetky ich minúť, no namiesto toho ponúkol ľuďom možnosť byť súčasťou celého hnutia.