Tomu hovoríme reakčný marketing na úrovni. Lidl vie, ako na to.
Spomínaš si na dlhoročné komentáre hokejových skeptikov o tom, že sme síce dokázali vybojovať dobrý športový výsledok, no ako fanúšikovia z toho nič nemáme, lebo chlieb aj tak nebude lacnejší? Od dnešného dňa si budú musieť podobné diskusné príspevky nechať pre seba.
Lidl totiž reaguje na včerajšiu výhru slovenského hokejového výberu v otváracom zápase s USA príspevkom, v ktorom informuje o tom, že dáva do zľavy tzv. hokejový chlieb. Vďaka výhre je celú sobotu lacnejší o 10 centov. Zároveň sa dozvedáme, že keď Slovensko zvíťazí aj v dnešnom zápase s Fínskom, chlieb bude lacnejší aj zajtra.
Na tento zápas s Amerikou budeme spomínať ešte veľmi dlho, aj keď všetci dúfame, že prídu aj ďalšie. Konečný výsledok 4:1 znamená pre reprezentáciu prvé tri body do tabuľky a pre fanúšikov obrovskú radosť a ešte väčší záujem o sledovanie živých prenosov.