Herec si opäť kvalitne vystrelil z netrpezlivých fanúšikov.
Ryan Reynolds sa nebojí odvážnych marketingových kampaní. Mohli sme sa o tom presvedčiť už pri obidvoch filmoch o Deadpoolovi, ale tentoraz vytiahol herec novú taktiku. Do kín prichádza film Detektív Pikachu, na ktorý sa tešia milióny ľudí, ktorí vyrastali na chlpatom žltom Pokémonovi v legendárnom animovanom seriáli, a Ryan si to plne uvedomuje.
Aby zvýšil záujem ľudí na sociálnych sieťach o svoj nový film, na YouTube ho „nechtiac“ nahral úplne celý. Aspoň by chcel, aby si to ľudia mysleli. Video na kanáli Inspector Pikachu je dlhé 1 hodinu, 42 minút a 53 sekúnd, čo je aj skutočná dĺžka originálneho filmu, a dokonca začína logom Warneru, pričom môžeš zachytiť aj úvodnú scénu, ako Pikachu kráča po Rhyme City.
Avšak, po chvíli sa scéna zmení a nasledujúcu hodinu a 40 minút sa môžeš pokochať tancujúcim Pokémonom, nie plným filmom. Vďaka vtipnému žartíku už video videli viac ako 3 milióny ľudí a ak len časť z nich pritiahne tancujúci Pikachu do kina, Ryan Reynolds má opäť vyhrané.