Psov vnímajú mileniáli podobne ako prvorodené deti.
V dávnej dobe sa mladí ľudia ženili aj pred dosiahnutím osemnástky, no doba sa stihla radikálne zmeniť a prejavuje sa to aj na dnešných generáciách a ich rodinách. Mileniáli sa dnes berú omnoho neskôr a platí to aj pre počínanie detí.
To však ani náhodou neznamená, že mladí ľudia ostávajú sami – ako naznačuje report od The Wall Street Journal, v posledných rokoch mimoriadne narástol záujem o domácich miláčikov, a to najmä u mileniálov. Ich obľúbencami sú najmä psy.
Mladí ľudia so svadbou či dieťaťom jednoducho dlho čakajú a pes je ich riešenie. „Starajú sa oňho, ako by išlo o ich prvé dieťa,“ prezradila majiteľka psieho hotela v Chicagu. Obľúbenosť psov potvrdzujú aj čísla. Medzi rokmi 2007 a 2017 sa totiž narástol predaj jedla pre domácich miláčikov o 36 %.
V roku 2017 bolo navyše na trh uvedených až 4 500 nových produktov pre domáce zvieratá, čo je až 45 % nárast oproti predchádzajúcemu roku. Všetko tak nasvedčuje tomu, že psíkovia postupne nahrádzajú deti, aspoň kým sú „rodičmi“ mileniáli.