Spoločnosť Farmland využila marketingovú príležitosť dokonale.
Zástupcovia výrobcu slaniny Farmland Foods si pred pár dňami na internete všimli, že známa značka Supreme si nenápadne požičala ich ikonické logo. Supreme pritom využíva logá cudzích značiek a vkladá do nich to svoje, čím občas spoločnosti dokáže nahnevať, ale Farmland Foods zvolili lepšiu taktiku.
Zatiaľ čo Supreme nahradilo nápis Farmland v samotnom logu, Farmland zapli Twitter a značke poslali jasný odkaz. Zdalo sa im, že logo vyzerá mimoriadne povedome, ale aj keď sa im nové čiapky páčia, nanešťastie zmeškali oficiálne vydanie kolekcie.
Opýtali sa preto, či by im Supreme za odmenu nemohli poslať zopár kúskov a netrvalo dlho, kým sa spoločnosti pustili do vzájomnej spolupráce.
Vtipný tweet sa premenil na humornú kolaboráciu #FARMLANDxSUPREME, pretože výrobca slaniny pozháňal zopár farmárov, navliekol ich do Supreme mikín, na hlavu dostali Supreme čiapky a nechýbali ani tašky.
Farmári potom ako praví profesionálni zapózovali pred svojimi mašinami či na poli a ľudia na Instagrame si náhodnú spoluprácu rýchlo zamilovali. Deduškovia v mikinách koniec koncov nevyzerali vôbec zle.