Osemvalcová verzia prešla viacerými vylepšeniami.
Netrvalo dlho a renomovaný nemecký úpravca si našiel cestičku k novému G-čku, čoho výsledkom je jeho prvá tuningová úprava. Mercedes-Benz síce len v týchto týždňoch začína doručovať prvé zákaznícke kusy novej triedy G, no Brabus už rovno ponúka jej patričné vylepšenie. Podotknúť treba, že zatiaľ je vo veci “len” úprava verzie G 500, je však len otázkou času, kedy dôjde aj na AMG-čkový variant.
Tak či onak, v oboch prípadoch ide o novú 4-litrovú V8-čku, ktorá v 500-ke štandardne disponuje výkonom 310 kW / 422 koní a krútiacim momentom 610 N.m. Brabus prichádza na trh s paketom B40-500 PowerXtra, vďaka ktorému sa porcia sily navýši na úroveň 368 kW / 500 koní a až 710 N.m. O tom, že daný osemvalec ponúka naozaj veľký potenciál na úpravy, netreba hovoriť, tie najväčšie a najextrémnejšie modifikácie sa však očakávajú až v prípade vrcholných vyhotovení s plaketami AMG.
Tak či onak, takto upravené G-čko dokáže akcelerovať na stoku za 5,7 sekundy, čo je najmä na pomery hmotnosti veľmi pekný výsledok. Maximálna rýchlosť je pritom elektronicky limitovaná na 210 km/h. Ako je zvykom, zmeny neobišli ani samotný dizajn. Aj novú Triedu G je teda možné zabaliť do množstva karbónových doplnkov - upravený predný a zadný nárazník, masívnejšia kapota, prídavný strešný rám s LED-kovým osvetlením či zadný spojler.
Samozrejme, zákazník si môže vybrať z viacerých povrchových úprav a rovnako tak siahnuť po rôznych typoch diskov. Na výber sú kolesá o veľkosti 20 až 23", vo všetkých prípadoch pritom ide o vlastnú výrobu v rámci dobre známej série Brabus Monoblock. Najväčšie, až 23" disky Platinum Edition pritom obúvajú pneumatiky o rozmeroch až 305/35 R23. Na záver dodajme, že decentné zmeny neobišli ani interiér, kde pribudli nové dekóry a viaceré ozdobné prvky vrátane plakiet.