Limotovaná edícia sľubuje kulinársky zážitok na úrovni.
Stefano Gabbana a Domenico Dolce sú zrejme ozajstní gurmáni. V rámci ich značky Dolce & Gabbana sa totiž zamerali na cestoviny. Tie sú ich doménou aj počas blížiacich sa Vianoc. Samozrejme, veľmi drahé cestoviny, no s o to krajším dizajnom ich obalov a niečím špeciálnym navyše.
Značka Dolce & Gabbana v poslednom čase ako keby upriamila svoju pozornosť len na jedlo. Najnovšie sa spojila s rešpektovaným výrobcom pravých talianskych cestovín, so spoločnosťou Pastificio di Martino. Výsledkom sú balenia slávnostných cestovín za skoro 100 eur. Ide o limitovanú edíciu, k dispozícii je 5-tisíc luxusných balení.
Cestoviny sú dostupné v rôznych tvaroch, v ponuke sú špagety, penne mezzani rigate, pacheri a mista corta. Samotná značka Dolce & Gabbana nezasahovala do receptúry ani procesov tvorby cestovín, stojí len za dizajnom spomínaných balení, ale aj špeciálnej kuchynskej zástery. Lebo, keď už má niekto pripraviť chutnú večeru pre svojich priateľov, tak nech je to vo veľkom štýle, myslia si zrejme Stefano a Domenico i rodina di Martinovcov.
Cestoviny sa dajú kúpiť v darčekovej krabičke spolu so spomínanou zásterou i symbolmi Talianska. Za cenu necelých 100 eur to môže byť celkom dostupný luxus, aj keď sa ozývajú hlasy, že je predsa len prehnaný. Svedčí o tom aj fakt, ze len tak hocikde sa takýto cestovinovo-vianočný balíček ani zohnať nedá. Dostupné sú najmä v predajniach Pasta di Martino v Neapole a Bologni alebo v Londýne v obchode Harrods.
No to, že značka Dolce & Gabbana zabŕdla aj do sveta jedla, čo s módou toho nemá veľa spoločného, nie je až takým prekvapením. Už predtým totiž spojila sily s talianskym výrobcom elektrospotrebičov. Výsledkom boli štýlové a dizajnové kuchynské spotrebiče ako napríklad kávovary či rýchlovarné kanvice.