Technologické napredovanie prináša množstvo nemalých výhod.
Rozmach takzvanej rozšírenej reality priniesol poriadnu kopu nových možností, a to ako pre zábavný priemysel, tak aj pre tie spoločnosti, ktoré sú zamerané na predaj nábytkov. Jedna z tých najznámejších ju už navyše stihla využiť vo svoj prospech.
Mobilná aplikácia IKEA Place poskytuje používateľom smartfónov priestor na virtuálne odskúšanie produktov z jej obšírneho portfólia, aby tak ešte pred zaplatením vedeli, čo sa im v domácnosti hodí a čo zase nie. Ovládanie aplikácie je intuitívne a používateľské prostredie vyniká jednoduchým prevedením, takže by sa v ňom nemal stratiť ani technicky menej zdatný jedinec.
Celý proces skúšania gaučov, poličiek, skríň alebo stolíkov prebieha priamo na displeji, a to za asistencie dotykov našich prstov, prostredníctvom ktorých ich umiestnime na správne miesto a zároveň aj otočíme do potrebného uhla. Ešte pred samotným začiatkom ale musíme s hlavným fotoaparátom nasnímať priestor, kde chceme konkrétnu vec po kúpe položiť. Virtuálna veľkosť jednotlivých nábytkov preto logicky dosahuje veľkosť reálne existujúceho kúsku.