Obľúbená sladkosť sa objaví v štyroch limitovaných obaloch.
Známa a obľúbená tyčinka Kofila síce takmer vôbec nezmenila svoju receptúru už od roku 1923, zato však pomerne často mení svoj obal. Tentokrát si ich však nenavrhli sami. Vlastník, spoločnosť Nestlé, vyhlásil v spolupráci s organizáciou Czechdesign súťaž na nové obaly Kofily, informoval portál strategie.hnonline.sk. Ako výsledok celej akcie boli vyhlásené až štyri víťazné projekty dizajnérov, ktoré budú Kofilu reprezentovať. Kofila pôvodne mala byť balená len v jednom z návrhov, kvalita niektorých vstupov bola však natoľko prekvapujúca, že inak ako na pozícii víťazov nemohli skončiť ani ďalšie návrhy na balenia. Tyčinka je tradične žltá už veľmi dlhú dobu a aj dizajnéri úmyselne naviazali na túto vopred vyšľapanú stopu. Sladkosti v nasledujúcich baleniach však budú limitované, objavia sa len v počte dvoch miliónov kusov, a aj to len na území Česka či Slovenska.