Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
19. februára 2017, 20:51
Čas čítania 0:00
Dominik Vetrák

Návrat Crasha Bandicoota, The Last of Us 2 či God of War 4. Sony chystá pre PS4 neuveriteľné množstvo veľkolepých hier!

TECH
Uložiť Uložené

Line up exkluzivít, ktoré si zahráme výhradne na PlayStation 4 je až absurdne veľkolepý.

Hráčska obec na Slovensku a v Česku získala za posledné roky oveľa ľahší prístup k hrám na konzoly. Rozmohlo sa hranie, bazárové obchody a taktiež aj služby, ktoré nám veľké spoločnosti, ako Valve, Sony, Nintendo či Microsoft ponúkajú. Kupovať hry na konzoly digitálnou formou (pričom ešte ušetríte) už dnes nie je ničím výnimočným a čo je dôležitejšie, čoraz viac ľudí sa dostáva aj k menej známym, no o to lepším hrám. Nemáme pritom na mysli len indie scénu, ale aj množstvo menších štúdií či nenápadných hier, ktoré kvôli nulovej histórii štúdia či celkom novej značke, ktorú vyvíjajú, nemajú možnosť oprieť sa o fanúšikovskú základňu. Aj ja spoznávam mnohé kvalitné tituly, pred ktorými som celý ten čas ohŕňal nos až v poslednom období, a preto už s kolegom Williamom pomaly pripravujeme zoznam menších a indie titulov, ktoré vami zamávajú, hoci ste o nich možno ani nepočuli. Ešte predtým však máme jednu príjemnú povinnosť. Predstaviť si hernú budúcnosť na všetkých troch hlavných konzolách. Menovite ide, samozrejme, o PS4, Xbox One a Nintendo Switch. 

Aby sme sa pochopili. Nie sme Sony fanboys. Ja sám doteraz vlastním Xbox One a Xbox 360, pri ktorom som strávil stovky hodín a považujem ho za vstup na herné pole či už singleplayeroviek alebo multiplayeroviek. Toto obdobie radím k jedným z najkrajších vo svojom živote, no a keď sa o pár rokov budem spätne pozerať na spomienky a skúsenosti s PlayStation 4, myslím, že budem spomínať taktiež veľmi rád. Každá konzola má niečo do seba, každý preferuje iný interface, služby, hardware, exkluzivity, komunikáciu so zákazníkmi a tak ďalej. Aj preto sa v sérii článkov pozrieme na všetky tri kráľovské konzoly a ich budúcnosť, hlavne čo sa hier týka. Sony sa v roku 2016 zameralo na hardware, no prisľúbilo, že nasledujúce roky to bude práve naopak.

Návrat Crasha Bandicoota, The Last of Us 2 či God of War 4. Sony chystá pre PS4 neuveriteľné množstvo veľkolepých hier!
Zdroj: Sony

Tešiť sa môžeme na dychvyrážajúci line-up ako multiplatformoviek, tak hlavne exkluzivít, či už od first alebo third party štúdií. Úprimne, je doslova neuveriteľné, čo všetko Sony chystá na najbližšie dva-tri roky. A pritom je jasné, že zďaleka neohlásili všetko. Jednak si nechávajú pár es v rukáve pre ďalšie E3 a PlayStation Experience konferencie (kvalitna ich vlastnej show a hlavne luxusný obsah sa už hravo vyrovnajú akejkoľvek konkurenčnej konferencii na E3), avšak, je tu i druhý faktor. Sony je čo sa týka hier na vrchole. Nielenže vydali Pro, VR a chce pre nich vytvárať hru takmer každé štúdio na svete, nadviazali okrem toho aj mnoho veľkých spoluprác a naslúchajú hráčom. VR budeme niekedy v budúcnosti venovať vlastný článok, preto teraz projekty pre virtuálnu realitu odsunieme stranou. Prvý z troch článkov zo série Budúcnosť konzolového hrania teda venujeme Sony, pretože úprimne, začať sa má vo veľkom a Sony momentálne nemá konkurenciu. A prečo konzolového hrania? Nezabudli sme náhodou na PC platformu? Úprimne, PC je mŕtve. Nie však z hľadiska predajov, služieb či multiplatformoviek, hry sa však vyvýjajú na konzoly, zatiaľ čo výlučne PC hráči sa z hľadiska exkluzivít môžu tešiť na Team Fortres 2,5...

Nioh - Team Ninja (Koei Tecmo) - 7. február 2017

Začneme hrou, ktorá už vyšla, no nemalo by sa na ňu kvôli tomu zabudnúť. Ninja Gaiden a Dead or Alive. To sú najznámejšie značky štúdia Team Ninja, ktoré sa nikdy nebálo postaviť hráča pred náročný gameplay. Ich najnovšie dielo sa volá Nioh. Vžijete sa v ňom do samuraja Williama, ktorý brázdi Japonskom v počiatočných rokoch 16. storočia a zabíja príšery po desiatkách až stovkách. Gameplay sa jemne inšpiroval titulmi z From Software, no ak ste mali možnosť zahrať si demo, zistili ste, že je v tom omnoho viac. Štýly súbojov, využitie staminy, combá a možno o trochu viac čitateľní nepriatelia robia z Nioh úplne iný zážitok. Ak vyhľadávate hardcore hry, tento titul je pre vás ako stvorený, ako sa môžete dozvedieť aj z našej recenzie. 
 
 
Horizon: Zero Dawn - Guerilla Games (1. marec 2017)
Autori Killzone série, hoci obľúbenej, no nijako neoslňujúcej sa rozhodli pustiť do niečoho väčšieho. A niečím takým Horizon skutočne je. Obrovský open world odohrávajú sa v budúcnosti, kedy ľudia žijú v chatrčiach a lovia zver, aby prežili, hoci sú neďaleko nich celé mestá, avšak obklopené prírodou. Nový vek sa totiž skončil, nikto však nevie prečo a len málo ľudí si uvedomuje, že kedysi boli na tejto planéte pánmi oni. Dnes sú to obrovské, ale i menšie mechanické stroje, ktoré prebrali podobu dinosaurov. Čo sa stalo s ľudstvom, kto vytvoril stroje a v akom roku sa vlastne nachádzame? Nádherne vyzerajúce RPG, ktoré ako prvé dostane z hardwaru PRO niečo navyše so sympatickou hlavnou hrdinkou a lákavým príbehom, ktorý nám našťastie Sony v traileroch nevyzradilo. Recenziu môžete čakať najneskôr koncom mesiaca. Ak sa chcete dozvedieť viac, klikajte na náš nedávny článok. 
 
 

Nier: Automata - Platinum Games (10. marec 2017)
Po Horizon dorazí ďalšie akčné RPG. Osobne som naschvál nehral demo. Niežeby ma Nier nelákalo (nakoniec, budem ho recenzovať), ale gameplay videá mi bohate stačili. Prvé ohlasy sú nadšené, hra vyzerá zábavne a keďže nepôjde o až takú hardcore záležitosť ako v prípade Nioh, je možné, že ju aj dokončím. Ide o hru z univerza Nier, spin-offu pre (hlavne na východe) obľúbenú sériu Drakengard, ktorej posledný diel (prequel pre jednotku) sme mali možnosť hrať už v roku 2013. V hre sa vžijeme do kože androida a jej spoločníkov, ktorí bojujú so strojmi. Viac než čokoľvek iné vás zrejme zaujme gameplay. 

PS: Je pravda, že Nier dorazí aj na PC, nevieme však, kedy to bude.


Crash Bandicoot - Vicarious Visions (Activision)

V piatok sme sa konečne dozvedeli oficiálny dátum releasu remastrovaných prvých troch dielov Crasha Bandicoota pod názvom Crash Bandicoot NSane Trilogy. Práva na prvé diely stále patria Sony, ktoré to aj využilo a v spolupráci s Activision pripravuje vďaka neúnavným zamestnancom štúdia Vicarious Visions na prerobení týchto legiend do nového grafického kabátiku. Ako sme už spomínali vyššie, po novom poznáme aj dátum vydania. A hoci sme ho vedeli aj predtým, až teraz je oficiálne, že Crash dorazí 30. júna v cene 40 €. V prípade úspechu je možné, že sa dočkáme buďto ďalších remasterov alebo rovno nového dielu. Všetko bude záležať od dohody Sony s Activision a predajov. 


Gran Turismo Sport - Polyphony Digital (pravdepodobne na jeseň)

Aj keď je možné, že nové GT-čko vyjde aj v lete. A pokojne aj v roku 2018 a možno to nakoniec bude launch na PS5. Pri Polyphony a tomto diele Gran Turismo skutočne neviete. Vo vývoji je už dosť dlho, rovnako dlho sa naň čaká a nikto v tomto prípade neodpustí Sony ani Polyphony čo i len menšie zaváhanie. Štúdio zodpovedné za Driveclub sa rozpustilo a na PlayStation odvtedy jednoducho nie sú poriadne preteky. Teda ak nerátate jemne nadpriemerné multiplatformovky. Od Sportu si sľubujeme veľa, nakoniec, bude priamo konkurovať tohtoročnej Forze, čo je vždy sviatkom. 


Uncharted: The Lost Legacy - Naughty Dog (máj, respektíve jeseň)

Uznávame, ten dátum sme si vytiahli z brucha. Je však pravdepodobné, že Sony si bude chcieť pohladkať hráčov aj cez leto. Každoročne sú počas leta menšie suchoty, no to neznamená, že nebude čo hrať. Je možné, že Naughty Dog vydá samostatný spin-off pre sériu Uncharted už o pár mesiacov a naplno sa potom sústredí na The Last of Us 2. Nathana vystrieda Chloe Frazer a súčasťou jej príbehu bude aj Nadine Ross, jedna z antagonistiek štvrtého dielu. Je pravdepodobné, že uvidíme aj Sama, osobne by som bol ale rád, keby sme sa už definitívne rozlúčili s Nathanom, Victorom a Elenou. Hrateľnosť sa bude od pôvodnej série trochu líšiť. Viac sa pristúpi na stealth a zmení sa aj prostredie. Viac vám napovie gameplay video, ktoré nás na tohtoročnej E3 skutočne prekvapilo.


Knack 2 - Japan Studios (pravdepodobne na jeseň)
Knack bolo launch titulom PlayStation 4, no každému, kto ste jeho situáciu sledovali, nebodaj hru hrali, neuniklo, že nešlo o veľmi podarený titul. Svet Knacku však mal potenciál a zaslúži si pokračovanie, ktoré by napravilo všetku tú škodu. Navyše pôjde o titul, ktorý budeme môcť hrať vo dvojici, takže ak niekto nie je na športy a má rovnaké šťastie ako ja, a teda priateľku, ktorá sa veľmi rada hrá (aj na PlayStation), môže byť Knack ideálnym oddychom v akýkoľvek večer. Zábavná hrateľnosť, mierna súťaživosť, nádherný dizajn a vizuál. Nejde síce o AAA titul, ale ako sme už spomínali v úvode, v menších hrách je niekedy viac čara ako v tých veľkých. 


Persona 5 - Atlus (4. apríl 2017)
Úprimne, Persona je jedna z hier, ktoré ma vôbec nelákajú. Dej hovorí o partii študentov, ktorí v sebe prebudia silné schopnosti, aby mohli bojovať proti prichádzajúcemu zlu. Titul v Japonsku vyšiel už minulý rok, takže sa môžete pozrieť na niektoré recenzie. Alebo sa mrknite na gameplay video nižšie, možno vás to zaujme viac ako mňa. 

PaRappa the Rapper Remastered a ďalšie remastery na čele s návratom WipEout - SIE San Diego Studio (2017)

Jeden zo základných pilierov úspechu Sony? Naslúchajú hráčom a taktiež vedia, čo chcú a potrebujú. Najväčšou a azda jedinou chybou PS4 je absencia spätnej kombatibility, ale to pri najväčších tituloch vyriešili skrz remastery (že, Rockstar Games...). Mnoho hráčov by si však veľmi rado zahralo staršie PS3 tituly, rovnako tak klasiky z PS2 či PS1 a práve na tom Sony posledný rok pracuje. Jednak tu máme PS2 klasiky na Store za pár babiek, potom už spomínané remastery (Grim Fandango, God of War 3, The Last of Us, Uncharted kolekcia, Gravity Rush, Kingdom Hearts a mnoho iných multiplatformoviek) a v neposlednom rade prichádzajú aj remaky/remastery. Reč bola o Crashovi, pozrieme sa na Final Fantasy VII, no a opomenúť nemôžeme ani obľúbené PaRappa the Rapper, ktorí si užijú najmä raperi na slovenskej scéne. Srandičky bokom, cestu k nemu si skôr nájdu milovníci prvého Playstation. Remasteru sa dočká aj Patapon a LocoRoco. Čerešničkou na torte je potom WipEout Omega Collection. Obsahuje všetky tri diely z troch generácií PlayStation, menovite WipEout HD, Fury a 2048, a to všetko v 4K, 60 FPS a s HDR. 

Ni No Kuni II: Revenant Kingdom - Level 5 (2017)

Jednotku som nehral a netuším ani, o čom bola. Vyšla v roku 2013 a už v roku 2015 bolo jasné, že sa pripravuje pokračovanie. To vyzerá skutočne nádherne, či už sa bavíme o dizajne postáv, cez prostredie až po combat systém, ktorý ma neskutočne láka. Čo sa deja týka, vžijeme sa do kože kráľa menom Evan Pettiwhisker Tildrum, ktorý je po vyhnaní z kráľovstva donútený znova bojovať o to, čo mu právom patrí. Sprevádzať ho bude parťák z iného sveta - Rolanda a taktiež dcéry šéfa vzdušných pirátov menom Tani. Ako hra vyzerá v pohybe vám ukáže gameplay. 

Dreams - Media Molecule (2017)

Od tvorcov Teraway a Little Big Planet prichádza ďalšia adventúra, tentokrát však o niečo odlišnejšia. V Dreams budeme vytvárať celé svety takmer bez limitov, keďže si prostredie okolo nás budeme definovať úplne sami, bez nátlaku alebo vytýčených hraníc developerov. 

Hellblade - Ninja Theory (2017)

Oznámené pred rokom a pol na E3, Hellblade už urazilo kus vývojárskej cesty, vrátane tradičného odkladu. Ninja Theory už však sľubujú, že sa vydania dočkáme už tento rok. Nejde však o klasickú exkluzivitu, keďže sa hra dostane aj na PC, z hľadiska konzol si ju však zahráte len na PS4. A o čo v nej pôjde? Hrať budeme za Senuu, keltskú bojovníčku, ktorá sa rozhodla vybrať sa do pekla. Nebudeme však skutočne schádzať hlboko do Zeme, skôr má ísť o spirituálnu cestu naprieč jej myšlienkami. 

Tým sme sa dostali na koniec prvej časti nášho článku. Možno ste si všimli, že sme doteraz písali len o hrách s potvrdeným dátumom vydania na rok 2017. Spoločne s multiplatformovkami, ako napríklad Red Dead Redemption 2, Mass Effect Andromeda, dvomi titulmi od Telltale (prebiehajúca 3. séria The Walking Dead či blížiace sa Guardians of the Galaxy), Outlast 2, Prey, pokračovania Destiny a Battlefront či Kingdom Come: Deliverence (pričom sme sa už mohli tešiť z Hitmana, Resident Evil 7, Sniper Elite 4 a For Honor) bude PlayStation 4 centrom nekonečnej zábavy. A to ešte nehovoríme o indie a tituloch dostupných výhradne na PSN. Sony však pozerá ďaleko dopredu. Predaje PS4 sú stále na vysokých číslach a nevyzerá to tak, že by mali čoskoro klesnúť. Už len kvôli Crashovi si ich možno aj mnoho z vás kúpi. Rozbehnuté to majú veľmi dobre a vzhľadom na hodnotenia ich posledných hier to vyzerá tak, že to neostane len pri rozbehu. Čo nás teda čaká po roku 2017? Nuž, megalomanstvo, epickosť (to slovo škrípe v ušiach, ale len ťažko nemôžeme byť pri pohľade na ten line-up menej klišé) a v neposlednom rade radosť hráčov po celom svete. Totiž...

2018/2019/TBD


The Last of Us: Part 2 - Naughty Dog 

Ak myslíme na slovo budúcnosť, nič nám nenapadne skôr než očakávané pokračovanie najlepšej hry nielen 21. storočia, ale celkom možno vôbec (aspoň v redakcii sme sa zhodli, pričom recenzenti to vidia rovnako). Príbeh Joela a Ellie nami zatriasol, uchvátil nás, rozosmial, vystrašil a hlavne neraz nechal v nemom úžase. Ohľadom TLoU tu u nás padlo už nesmierne veľa superlatívov a my už skutočne viac necítime potrebu tento titul vyzdvihovať do nebies. Okrem singleplayeru, na ktorom pracuje aj scenáristka Westworldu (Halley Wegryn Gross) a má byť o niečo temnejší než naposledy, sa môžeme tešiť aj na multiplayer. Ten bol v prvom dieli vynikajúci a dodnes ho hrajú masy hráčov. Očakávame však, že ND prepracuje systém budovania komunity. Na dvojke už nepracuje Bruce Straley, ktorý oddychuje a čoskoro začne pracovať na celkom novej IP. Všetko tak ostalo na pleciach Neilla Druckmana, mastermindu Naughty Dog. V tomto prípade sa skutočne nie je čoho obávať. Last of Us 2 bude veľkolepým herným sviatkom, no už teraz nás mrazí predstava prázdnoty po jeho dohratí.

Shenmue 3 - Neilo and Ys Net

Nanešťastie, množstvo skvelých sérií a titulov ma ako chlapca obišlo. Mali sme PlayStation 1 aj 2, no keďže som sa stále učil vybrané slová, o hry sa staral krstný, a preto sme miesto Final Fantasy hrali napríklad Syphoon Filter či TimeSplitters. V prípade Shenmue ma to ale veľmi trápiť nemuselo, keďže prvý diel vyšiel pre Deamcast a druhý okrem neho už len na Xbox. Ide o akčnú príbehovú adventúru, ktorá je tak trochu legendárna najmä na východe. Druhý diel pritom vyšiel ešte pred 16 rokmi, takže ohlásenie trojky na E3 s pomocou crowdfundingu na Kickstarteri oslavovali hlavne tí starší hráči.  Tretia časť open worldu je v plnom vývoji, nikto však nevie, kedy a v akej forme dorazí. 

God of War - Santa Monica Studio

Santa Monica je štúdio plné talentovaných ľudí, čoho výsledkom bola najmä cenami ovenčaná, kritikmi a hráčmi milovaná a celosvetovo známa trilógia God of War o Kratosovi, ktorý sa vydal na Olymp zabiť takmer všetko božstvo, ktoré sa mu dostane pod ruku. Cesta pomsty však skončila, a tak sa vybral na "dôchodok". V najnovšom diele je na ňom badať uplynuté roky, pričom si nechal narásť dlhú bradu a má dokonca aj syna. Spoločne s ním budeme cestovať v open čiastočnom open worlde (môžeme čakať niečo medzi tunelom a ohraničeným open worldom, možno niečo na štýl Tomb Raideru) líznutom severskou mytológiou. Zmenil sa aj combat systém, kedy už nepôjde o čistokrvný hackandslash priechod cez nepriateľov. Z hry sme však stále videli sakramentsky málo, takže nás čiastočný reštart môže ešte vo všeličom prekvapiť. 

Days Gone - Bend Studios

A keď už som spomínal ten Syphoon Filter, je pre mňa príjemným potešením oznámiť neznalým, že práve jeho tvorcovia už nejaký ten rok pracujú na post-apo open worlde s názvom Days Gone. Jedla aj nábojov je dosť, na druhej strane, príliš veľa je aj "zombíkov" a ľudských nepriateľov. Rovnako ako v prípade God of War, ani tu sme veľa z hry nevideli. Teda, videli sme dosť z combatu a šialeného gameplayu, o svete ako takom však nevieme nič. My však vývojárom veríme a dúfame, že nás to dokonale pripraví na The Last of Us 2. A taktiež možno na World War Z 2 režírované Fincherom (až sa Universal rozhodne, že ide o skutočne dobré rozhodnutie...). Viac než slová vám však v tomto prípade napovie samotný gameplay, ktorý vás skôr ohúri ako nechá chladným.

Final Fantasy VII Remake - Square Enix

Jedna z hier, ktorú z tohto zoznamu dohráme ako poslednú. Square Enix sa rozhodlo remakovať azda najobľúbenejší a najkvalitnejší diel ságy Final Fantasy, mnohí pritom ale zabúdajú, že nejde o klasický remaster. To znamená, že sa dočkáme síce rovnakého príbehu a postáv, pribudne však herného obsahu, vizuál sa prekopal od základov, možno čakať aj pár nových skladieb do soundtracku, voice-acting, výrobu cut-scén a mnohého ďalšieho. Navyše sa hra rozdelí na epizódy a niečo nám hovorí, že nepôjde o štýl ala Telltale Games či Hitman, aj keď možné je všetko. O hre vieme stále extrémne málo, takže dúfame, že na E3 nás Square Enix poteší.


Spider-Man - Insomniac Games

Tvorcovia Spyra, Ratcheta & Clanka či Sunset Overdrive sa pustili do o niečo ambicióznejšieho projektu. Pripraviť najlepšiu hru s postavami od Marvelu. Konkrétne ide o Spideyho, pre ktorého sa natočilo už najviac komiksových filmov (ak hovoríme výhradne o stajni Marvel) a pravdepodobne aj vytvorilo najviac hier. Táto však má byť revolučná a hlavne zábavná. A ak sa na niečo v spojení s Insomniac Games môžeme spoľahnúť, je to práve zábavná hrateľnosť. Nakoniec, minuloročný Ratchet & Clank je toho skvelým dôkazom. Veľa toho o príbehu nevieme, ale šepká sa o tom, že Peter už bude mať syna a bude sa hrať na emócie. 


Death Stranding - Kojima Productions

Hideo Kojima, Norman Reedus, Guillermo del Toro a Mads Mikkelsen. Aká šialená zostava, že? Asi ťažko by niekomu z nás napadlo, že budú spoločne pracovať na nejakom projekte. Reč je o Death Stranding, titule, ktorého trailery hovoria jasnou rečou. Toto je hra Hidea Kojimy, pričom má od Sony enormne veľa priestoru a voľnú kreatívnu ruku. Môže to dopadnúť kadejako, veríme však, že sa dočkáme niečoho revolučného. Doteraz však nevieme, aký je vlastne žáner a čo v hre ide, či ako sa vôbec bude hrať. Mikkelsen hrá záporáka, Reedus pravdepodobne hlavnú postavu, no a Del Toro má vedľajšiu rolu. Po zrušenom Silent Hills sa tak partia dala dokopy, prizvala skvelého Mikkelsena a kuchtí pre nás niečo megalomanské.


Detroit: Become Human - Quantic Dream

Quantic Dream vďačí za úspech svojich hier hlavne človeku menom David Cage. Scenár pre Become Human mu údajne trvalo napísať 2 roky, pričom sa mu venoval 6 dní v týždni. Slušný workoholik. Už teraz sme si však istí, že to bude stáť za to. Heavy Rain je úžasná príbehovka, zatiaľ čo Beyond: Two Souls oplýva okrem skvelých postáv a deju aj zábavným gameplayom. Ani v jednom prípade ma však nebralo hrať hru odznova len kvôli inému priebehu hry a odlišnému koncu. V Detroit: Become Human pritom bude tých koncov o čosi viac. 

Dej a svet okolo nás sa primárne bude točiť okolo robotov a androidov začlenených do ľudskej spoločnosti. Masívne má byť hlavne vetvenie príbehu, neuveriteľné množstvo záverov a rozhodovanie, ktoré skutočne zmení to, ako hráte, s kým hráte a čo sa v príbehu zomelie. Iba úvodná scéna hry má 6 možných záverov s vlastnými konsekvenciami. Obrazovky s nápisom Game Over sa však nedočkáme. Ak nám nejaká postava zomrie, pohneme sa v príbehu ďalej. 


Wild - Wild Sheep Studios

O Wild sa zatiaľ veľa nevie a z prvotného gameplayu na mňa ani veľký dojem nespravilo, v každom prípade pôjde zase o trochu odlišnejší prístup k open world survival akcii. Dej je zasadený celé storočia pred Kristom, pričom je hlavná postava schopná ovládnuť zvieratá. Inými slovami, budeme hrať za "warga", ktorý bude vďaka menším zvieratkám špehovať nepriateľov, zatiaľ čo tie väčšie použije na priame útočenie. Potenciál to má ohromný, či ho však využije už je vec druhá.

Totálna deštrukcia hernej scény v podobe exkluzivít, čo poviete? Slogan Best Place to Play nie je prázdny. Je to realita. Ak sa Microsoft na E3 nevytasí s niečím skutočne ohromujúcim, konzola od Sony bude na minimálne ďalšie dva roky voľbou číslo jedna aj pre najväčšieho hejtera japonskej spoločnosti. A to, prosím pekne, svoje ďalšie tituly neoznámili štúdiá, ako napríklad From Software (Bloodborne, Dark Souls, veľké tituly nielen pre hardcore hráčov môžeme očakávať od celého Japan Studios, ktoré má vyše 400 zamestnancov), Sucker Punch (inFAMOUS) a mnohé iné. Sony má pred sebou bohatú budúcnosť, z ktorej však budeme benefitovať primárne my - hráči. Takmer o každej vyššie spomínanej hre sa viac dozvieme na blížiacej sa E3. Stream-report z najväčšej hernej výstavy roka u nás, samozrejme, nájdete medzi prvými na Slovensku a v Česku v kompletnom zhrnutí už ráno po hlavných konferenciách (a zúčastní sa znova aj Bethesda, takže pravdepodobne uvidíme nového Wolfensteina, ale o tom zase v ďalšom článku). 

PS: Okrem Nioh sme už mali možnosť vyskúšať si aj Yakuzu a hlavne Gravity Rush 2, ktoré svojho predchodcu prekonalo a je tak must-have titulom zimy. Našu recenziu si môžete prečítať tu. Veľa z týchto titulov si pritom môžete predobjednať v tomto obchode.

Domov
Zdieľať
Diskusia