Opäť raz trefná kampaň od IKEA.
IKEA si povedala, že jej záleží na problémoch, s ktorými sa stretávajú zákazníci a v novej reklamnej kampani sa zamerala na to, ako by im vedela pomôcť napríklad vo vzťahoch. Spoločne s agentúrou Åkestam Holst premenovala svoje produkty na názvy vzťahových problémov a rozhodla sa tvrdiť, že práve nákup konkrétnych predmetov by tieto problémy mohol vyriešiť. V prípade chrápajúceho manžela by ti teda malo stačiť zainvestovať do novej postele a ak sa zase tvoj syn, čo je síce menej pravdepodobné, ale dnes majú ľudia potomkov v akomkoľvek veku, pričasto hráva na počítači, IKEA ti rada predá nožnice, s ktorými ľahko prestrihneš všetky káble navôkol. Spomínaná agentúra sa dokonca pohrala s novou marketingovou kampaňou natoľko, že ak začnú ľudia vyhľadávať prostredníctvom Google názvy vzťahových problémov, okrem iného sa im v rámci reklamnej časti objaví aj odkaz na stránku IKEA, a tak sa môžu ľudia rozhodnúť aj pre menej extrémny zákrok.