Po novom to pôjde oveľa jednoduchšie.
Na čoraz populárnejšom Instagrame má svoj biznis profil snáď každá veľká značka, no keď niektorá z nich zdieľa niečo zaujímavé zo svojho portfólia, ľudia si vo väčšine prípadov musia kvôli súčasnej funkcionalite následne pracne otvárať internetový prehliadač a tam zisťovať podrobnejšie informácie vrátane cenovky. A to isté platí v prípade, že majú o zdieľaný produkt ihneď záujem, čiže si ho chcú v danom momente rovno kúpiť. Sociálna sieť o probléme, samozrejme, už dlhšie veľmi dobre vedela, preto teraz oznámila príchod ďalšej skvelej funkcionality - nakupovania.
O čo vlastne ide? V skratke by sa to dalo definovať ako zjednodušenie prístupu k detailom zdieľaných produktov na Instagrame. Taktiež bude jednoduchší prístup k nákupnému košíku, pretože potenciálny zákazník (používateľ) môže kliknúť na nové tlačidlo, ktoré ho presmeruje priamo do e-shopu konkrétnej značky a tam si nákup aj rovno dokončí. Sociálna sieť umožní na jednej fotografii priradiť podrobnejšie informácie až k piatim produktom. Momentálne však ešte stále prebieha uzavreté testovanie v rámci USA a vybraných značiek, takže si na sprístupnenie pre širokú verejnosť minimálne pár týždňov určite počkáme.