Na Huracán vo verzii Superleggera si budeme musieť ešte chvíľu počkať, známy tuningový virtuóz nám však čakanie skráti.
Nie je tomu tak dávno, čo internetom obleteli špionážne fotografie zachytavajúce neznáme Lamborghini Huracán s viditeľne pozmeneným bodykitom. Prakticky okamžite na to, čo tieto zábery pohltili virtuálny svet sa začalo špekulovať o tom, že talianska automobilka už vo veľkom pracuje na silnejšej a zároveň odľahčenej verzii, ktorú v prípade 10-valcových modelov stvárňuje vyhotovenie s dodatkom Superleggera. Po uplynulých dňoch však už vieme, že sme sa mýlili, keďže za daným modrým Lamborghini nestojí priamo automobilka, ale renomovaný úpravca Novitec, ktorý v rámci divízie Torado (zaoberajúcej sa úpravami superšportov s býkom v znaku) pracoval na reklamných materiáloch, presnejšie oficiálnych fotografiách jeho najnovšieho prírastku, extrémnej úprave Huracán N-Largo. Pôvodný, 610-koňový desaťvalec s objemom 5,2-litra prešiel početnými úpravami, za ktorým stojí, okrem iného, nové preplňovanie, preprogramovanie riadiacej jednotky a v neposlednom rade i nový výfukový systém Inconel z ultra ľahkej zliatiny akú používajú i monoposty Formule 1. Výsledok hovorí jasnou rečou, že technici z Novitecu neostali svojej povesti nič dlžní. Celkový výkon totiž poskočil až na úroveň 632 kW / 860 koní, pričom v prípade krútiaceho momentu môže takto upravené "baby Lambo" počítať až s hodnotou 960 N.m.
Rýchlostné parametre zatiaľ bližšie špecifikované neboli, čo však už aj na pohľad vidíme je, že kameň na kameni neostali ani v prípade exteriéru. Na pomery tohto nekompromisného tunera môžeme povedať, že tentokrát držal svoju fantáziu na uzde, ba čo viac, Huracán po jeho zásahu vyzerá azda ešte lepšie ako v sériovej podobe. Atraktívne vonkajšie krivky sú osadené masívnejším bodykitom, samozrejme z karbónových vlákien, ktorý dodáva najmenšiemu Lamborghini členitejší a ešte o čosi širší podtón, čo si môžeme všimnúť najmä na detaile za prednou nápravou. Najviditeľnejšou zmenou je nepochybne rozmerné zadné statické krídlo, ale aj nový predný nárazník, ktorý vychádza tvarovo z toho štandardného, dodáva mu ale ešte ostrejšie hrany. Huracán N-Largo je postavený na 20" vpredu, respektíve 21" diskoch vzadu. Tie sú obuté zo špičkových pneumatík Pirelli P-Zero o rozmeroch 245/30, respektíve 325/25. V interiéri nebude rozhodne núdza o Alcantaru a početné použitie karbónu, to do akej miery, sa však dozvieme až časom, pre túto chvíľu je to po stránke informácii a zverejnených fotografii všetko.