Zákazníci ručne písané meno môžu dostať, ak si ho vyžiadajú.
Starbucks sa sčasti preslávil aj tým, že svojim zákazníkom na kelímky pri objednávaní písal mená. Mnohí si túto milú službu obľúbili a občasná skomolenina mena ich veľmi pobavila. Ako povedal PR konzultant známej kaviarenskej siete pre tvnoviny.sk, od tejto služby pomaly upúšťajú.
Digitalizácia neobišla ani Starbucks a ručné venovania postupne nahradia vytlačené vizitky. Okrem mena zákazníka je na nich aj súhrn objednávky. „Nový pokladničný systém v kaviarňach Starbucks zefektívňuje a zrýchľuje proces objednávania nápojov, jedla a dezertov. Tento systém už niekoľko rokov funguje vo viacerých krajinách na celom svete (Veľká Británia, Francúzsko, Španielsko, Nemecko a Rumunsko) a jeho rozšírenie do ďalších krajín, vrátane Slovenska, je ďalším krokom zjednotenia systémov vo všetkých kaviarňach,“ vysvetľuje Filip Púchovský.
Podľa jeho slov sa novinka zavedie naplno najmä v rušných prevádzkach. Zamestnanci tam počas rušného dňa nemajú čas mená ručne vypisovať. Ak si však zákazník vypýta ručný podpis, personál sa bude snažiť vyhovieť. Ich cieľom je zefektívniť prácu a klientom objednávku doručiť v čo najkratšom čase.