Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Gastronovinky na Refresheri ti prináša WoltObjednávaj si z množstva reštaurácií so skvelými zľavami na Wolte. S doručením.Objednaj si jedlo
včera 15. novembra 2024 o 18:41
Čas čítania 0:38
Radoslava Juračková

Ručne písané menovky už v Starbuckse nebudú samozrejmosťou. Obľúbená sieť kaviarní chce zefektívniť prácu personálu

GASTRO KÁVA STARBUCKS
Uložiť Uložené
Gastronovinky na Refresheri ti prináša WoltObjednaj si jedlo

Zákazníci ručne písané meno môžu dostať, ak si ho vyžiadajú.

Starbucks sa sčasti preslávil aj tým, že svojim zákazníkom na kelímky pri objednávaní písal mená. Mnohí si túto milú službu obľúbili a občasná skomolenina mena ich veľmi pobavila. Ako povedal PR konzultant známej kaviarenskej siete pre tvnoviny.sk, od tejto služby pomaly upúšťajú.

starbucks, kapučíno, káva
Zdroj: Starbucks

Digitalizácia neobišla ani Starbucks a ručné venovania postupne nahradia vytlačené vizitky. Okrem mena zákazníka je na nich aj súhrn objednávky. „Nový pokladničný systém v kaviarňach Starbucks zefektívňuje a zrýchľuje proces objednávania nápojov, jedla a dezertov. Tento systém už niekoľko rokov funguje vo viacerých krajinách na celom svete (Veľká Británia, Francúzsko, Španielsko, Nemecko a Rumunsko) a jeho rozšírenie do ďalších krajín, vrátane Slovenska, je ďalším krokom zjednotenia systémov vo všetkých kaviarňach,“ vysvetľuje Filip Púchovský.

Podľa jeho slov sa novinka zavedie naplno najmä v rušných prevádzkach. Zamestnanci tam počas rušného dňa nemajú čas mená ručne vypisovať. Ak si však zákazník vypýta ručný podpis, personál sa bude snažiť vyhovieť. Ich cieľom je zefektívniť prácu a klientom objednávku doručiť v čo najkratšom čase.

Domov
Zdieľať
Diskusia