Obrovské 22'' disky, konkrétne VSR-163 Forged Monoblock od renomovaného úpravcu dotvárajú ešte atraktívnejší look.
Možno sa budem zas opakovať a kritikou na mňa šetriť nebudete, no opäť tu máme ďalšie toľko pretriasané G-čko od Mercedesu, ktoré v posledných rokoch zažíva najmä vďaka výraznejšiemu faceliftu (predovšetkým interiéru) predajný boom. Najväčším trhákom je nepochybne verzia G 63 AMG a G 65 AMG, keďže práve tie sa dočkali najväčších úprav a zmien a ponúkajú brutálny výkon. Samozrejme, viac sa darí prvej spomenutej variante, keďže dvanásťvalcová 65-ka stojí približne od 230-tisíc € a to nie je zďaleka málo ani pre majetných zákazníkov, najmä keď hovoríme o vozidle s viac než tridsaťročnou koncepciou bez generačnej výmeny.
Aj v tomto prípade je vo veci "slabšie" G 63 AMG, ktoré vo svojich predných útrobách schováva V8-čku biturbo s objemom 5,5-litra a výkonom 544 koni. Tá je sprevodovaná prostredníctvom sedemstupňového automatu Speedshift Plus s veľmi rýchlym radením, i vďaka čomu dokáže táto ťažká krabička akcelerovať na 100 km/h len za 5,3 sekundy. Prečo však tento Mercedes spomínam je fakt, že do rúk ho zobral opäť ďalší známy úpravca, Vorsteiner. Tentokrát však zmeny nie sú až také výrazné, ako v prípade zásahov od Brabusu. Nové sú prakticky len obrovské 22'' disky, konkrétne VSR-163 Forged Monoblock. Tie následne prešli povrchovou úpravou, keďže dostali matný, no zároveň leštený povrch, čím pôsobí G-čko vo finále naozaj zaujímavo. Doplním ešte, že disky boli do špičkových pneumatík Pirelli Scorpion Zero.