Online nakupovanie oblečenia by malo byť o čosi jednoduchšie.
Výber oblečenia v online svete nie je ľahkou úlohou. Kúsok, ktorý sa ti páči, si nemôžeš vyskúšať a uvedená veľkosť sa môže v mnohých prípadoch líšiť. Spoločnosť Google sa preto pokúša online nakupovanie zjednodušiť.
Ako informuje MediaGuru, Google predstavil súbor nových funkcií a pomôcť by mala aj umelá inteligencia. „Dvadsať percent vyhľadávaní týkajúcich sa nákupu oblečenia obsahuje päť a viac slov. To znamená, že ľudia majú často v hlave veľmi konkrétnu predstavu o požadovanom tovare,“ citovala stránka Seana Scotta, ktorý má v spoločnosti Google na starosti nákupnú sekciu. O novinke informoval na blogu spoločnosti Google.
V rámci experimentálneho projektu Search Generative Experience (SGE) si ľudia, ktorí sa zaregistrujú, budú môcť nechať vytvoriť obrázok svojho vysnívaného odevu. Na základe toho potom vyhľadajú skutočné oblečenie, ktoré najviac zodpovedá ich predstave.
Swapovanie ako na Tindri
Ďalšou funkciou bude „swapovanie“, ktoré poznáš z aplikácie Tinder. „Tento princíp triedenia teraz uplatňuje spoločnosť Google s cieľom priblížiť sa k ideálu, ktorý spotrebiteľ hľadá, vylučovacím procesom. Aplikácia ponúka novú sekciu, ktorá na základe vyhľadávania kľúčových slov začne navrhovať konkrétne produkty (napríklad ,košeľa s golierom‘), a spotrebiteľ potom len dá aplikácii vedieť, ako je s výberom spokojný,“ vysvetľuje MediaGuru.
Google chce vyriešiť dilemu, či vybraný kúsok bude človeku sedieť, tým, že umožní používateľom vidieť, ako vybraný kúsok vyzerá na modelkách rôznych veľkostí a tvarov.