Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
25. marca 2024 o 18:28
Čas čítania 0:39
Ella Petrová

Instagram má novú funkciu. Značky už priamo cez sociálnu sieť lákajú na zľavové kódy

TECH INSTAGRAM PENIAZE
Uložiť Uložené

Budeš míňať ešte viac. Nákup produktov je čoraz jednoduchší, propagačné kódy možno použiť priamo v aplikácii.

Reklamy na Instagrame vidíme neustále, algoritmus ich často genereruje priamo pre konkrétneho používateľa. Preto keď napríklad hľadáš lety do určitej destinácie, ponúka ti reklamy s letenkami za najnižšiu cenu, a keď máš zas náladu na nákupy, objavia sa presne tie kúsky oblečenia, ktoré si nedávno hľadal na internete a teraz sú zľavnené.

Odporúčané
Pocit nedostatočného života: Čo robiť, keď ti Instagram spôsobuje FOMO a neustále sa porovnávaš s druhými? Pocit nedostatočného života: Čo robiť, keď ti Instagram spôsobuje FOMO a neustále sa porovnávaš s druhými? 14. marca 2024 o 14:30

Ako informuje Mediaguru, používatelia čoskoro budú míňať možno ešte viac ako predtým. Meta totiž prichádza s novou funkciou e-commerce, ktorá sa týka Instagramu aj Facebooku. Značky majú po novom možnosť vložiť zľavové kódy priamo do komentára pod príspevkom a tie sa potom dajú použiť priamo pri nákupe v samotnej aplikácii. Jednoduchšie to už byť nemôže.

Má to však háčik. Používateľ si totiž nemusí byť istý, že danej firme môže dôverovať. Veľmi ľahko sa to tak dá zneužiť a človek sa môže stať obeťou podvodu. Je ťažké to ošetriť, pretože ani overení používatelia nie sú znakom záruky. Napriek tomu Meta pokračuje a ako dôvod uvádza, že mnoho mladých ľudí aj tak vyhľadáva produkty prostredníctvom sociálnych sietí.

Instagram
Zdroj: Meta
Späť
Zdieľať
Diskusia