Produkty zo série Art of Living sú ukážkou jedinečného majstrovstva a remeselnej zručnosti francúzskeho módneho domu.
Luxusné módne domy nepredávajú len ready-to-wear kolekcie a kožené doplnky, ale svoje produktové portfólio dávno rozšírili aj o interiérové doplnky, nábytok alebo športové a voľnočasové vybavenie.
Priekopníkom v tomto segmente je spoločnosť Louis Vuitton, ktorá v rámci série Art of Living ponúka jedinečné diela z prémiových materiálov a ikonickým monogramom LV. Vedenie len pred niekoľkými týždňami predstavilo prvú kolekciu pre bábätká – plyšový medveď stojí 950 eur, zatiaľ čo deka 1 250 eur.
Luxusný športový a voľnočasový tovar z dielní Louis Vuitton nie je žiadnym prekvapením, ak neberieme do úvahy to, že vôbec vznikol, a jeho astronomické ceny rádovo v tisícoch eur. V minulosti sme videli množstvo bizarných produktov s logami módnych domov vrátane take-away obalov na jedlo od Saint Laurent, surfu Chanel alebo fitness súpravy od Diora.
Medzi novinkami v ponuke francúzskeho domu nájdeš desiatky vizuálne atraktívnych, ale zbytočných produktov – stolný futbal v modro-čiernom vyhotovení s minimalistickým logom LV za viac ako 80-tisíc eur, súpravu činiek s váhou štyri kilogramy s cenou 2 010 eur či tašku na golfové palice zahalenú do ikonického monogramu za 20-tisíc eur. Vynechať nemôžeme ani podložku na cvičenie jogy za 1 650 eur, švihadlo s cenou okolo 500 eur alebo štýlový skateboard za 1 960 eur, na ktorom by nám bolo ľúto jazdiť.
Samostatnou kategóriou je dizajnérsky nábytok. Na mysli máme napríklad sedačku od Franka Choua pre Louis Vuitton za viac ako 50-tisíc eur, lampu od spoločnosti Nendo s cenou 3 150 eur alebo stoličku od štúdia Atelier Oi za 8 700 eur. V tomto prípade rozumieme vysokým cenám, ktoré sú priamoúmerné jedinečnému dizajnu vyrobenému na mieru domu.
Všetky produkty zo série Art of Living nájdeš online a vo vybraných obchodoch Louis Vuitton. Pre lepšiu predstavu si pozri galériu s detailnými fotografiami dizajnov, ktorých cena nám vyrazila dych. Tieto ultrapohodové potreby sú údajne určené ako darčeky ku Dňu matiek alebo k narodeninám, ale musíš žiť vo svete milionárov, aby si niektorú z týchto veci považoval za primeraný dar.
Spoločnosť Louis Vuitton, ktorá patrí pod konzorcium LVMH, je najväčším predajcom luxusnej módy na svete. Podľa odhadov banky HSBC sa tržby Louis Vuitton v roku 2022 zvýšili o 20 percent na 20,6 miliardy eur a v roku 2023 by mali dosiahnuť 21,9 miliardy eur.