Ide o jedinečný kúsok vyrobený na mieru od značky Maison Margiela, v ktorom interpret vystúpil na koncertnom turné k albumu Yeezus v roku 2013.
Ponuka, akých je minimum. Predajca na platforme Grailed predáva za 50-tisíc dolárov jednu zo série masiek Maison Margiela, ktorú nosil Kanye West na koncertnom turné k albumu Yeezus v roku 2013.
Konkrétne ide o vyhotovenie s číselným označením „1“, vykladané čiernymi krištáľmi z dámskej kolekcie, v rámci ktorej módny dom vyjadril svoju lásku k avantgardným návrhom.
Počas turné Ye spolupracoval s tímom Maison Margiela na výrobe niekoľkých ikonických masiek s krištáľovým povrchom, ktoré kontroverzný umelec nosil počas jednotlivých vystúpení. Masky sa stali charakteristickými prvkami éry ako súčasť interpretovej cesty na vrchol hudobného priemyslu.
Mimochodom, projekt viedol Matthieu Blazy, v súčasnosti kreatívny riaditeľ módneho domu Bottega Veneta, ktorý v tom čase pracoval ako hlavný návrhár francúzskej spoločnosti. Okrem spomínaných masiek spoločne navrhli sériu outfitov vrátane dlhých kabátov v rôznych úpravách či obuvi.
Originalitu produktu potvrdil tím Maison Margiela v súkromnej správe vlastníkovi: „Môžeme potvrdiť, že tento model bol zrejme navrhnutý pre turné Yeezus Kanyeho Westa spolu s radom oblečenia, ktoré sa malo nosiť počas koncertov v roku 2013. Vzhľadom na to, že tento model mohol byť vyrobený vo viacerých kusoch, nemôžeme zaručiť, že masku, ktorú v súčasnosti vlastníte, skutočne nosil Kanye West.“
Napriek honosnému vonkajšiemu vzhľadu vedenie módneho domu uvádza, že cez masku je veľmi dobrá viditeľnosť, pretože čierny hodvábny šifónový základ je vyšívaný spôsobom, ktorý to umožňuje. V rozhovore pre Vogue spoločnosť odhalila celý proces, ktorý stál za spoluprácou s umelcom.