Luxusná odevná spoločnosť pokračuje v tradícii vytvárania kúskov, ktoré sa majú uchovávať a následne dediť z generácie na generáciu.
Vedenie odevnej spoločnosti Louis Vuitton odhalilo prvú kolekciu pre bábätká v histórii módneho domu, ktorý založil parížsky dizajnér a podnikateľ Louis Vuitton v roku 1854.
Podľa opisu kolekcie módny dom predstavil selekciu každodenných modelov aj štýlov na špeciálne príležitosti, ktoré sa môžu stať celoživotnou pamiatkou.
Dizajnérsky tím Louis Vuitton vytvoril svet, v ktorom každý predmet môže zohrávať úlohu v živote dieťaťa – od prikrývok a dedičných strieborných predmetov až po malé cestovné kufríky a plyšového medveďa „Doudou Louis“ pokrytého monogramom LV.
Kolekcia obsahuje oblečenie, doplnky a hračky, ktoré prepisujú ikonické podpisy módneho domu s novým zmyslom pre rozmar a radosť. Hlavný motív „Meli-Melo“ spája kvety ikonického monogramu s nádychom detskej bezstarostnosti.
Mäkká kolekcia pre bábätká zahŕňa zodpovedný prístup značky Louis Vuitton k získavaniu zdrojov a stelesňuje jej inovatívny záväzok ekologickému dizajnu.
Jednotlivé produkty vrátane spomínaného plyšového medveďa sú dostupné vo vybraných kamenných obchodoch Louis Vuitton a online. Vzhľad oblečenia, obuvi či doplnkov spolu s cenami nájdeš v galérii.
Spoločnosť Louis Vuitton, ktorá patrí pod konzorcium LVMH, je najväčším predajcom luxusnej módy na svete. Podľa odhadov banky HSBC sa tržby Louis Vuitton v roku 2022 zvýšili o 20 percent na 20,6 miliardy eur a v roku 2023 by mali dosiahnuť 21,9 miliardy eur.