Podstatou sú optické klamy, ktoré nevznikli vďaka počítačovým či kamerovým trikom, ale kvalitnou a precíznou prácou so svetlami, tieňmi a hlavne uhlom pohľadu.
S heslom "An Impossible Made Possible" k nám prichádza reklamný spot na najnovšiu generáciu obľúbeného SUV-čka od Hondy. Ako je to zvykom u Japoncov celkovo, prezentačné a reklamné materiály sa vždy spájajú viac s kvalitou než kvantitou. Inak to nie je ani v tomto prípade, kedy nám automobilka ukazuje model CR-V. Pointou reklamy je však skôr nová motorizácia, malý dieselový motor 1.6 i-DTEC, čim SUV-čko klame telom a to doslova, keďže daný motor je pravdepodobne jeden z najúspornejších motorov vôbec a to i napriek tomu, že sa nachádza v pomerne veľkom aute.
Honda sa to okrem spomínaného sloganu snaží naznačiť aj naozaj vydarenou reklamou, ktorej podstatou sú optické klamy. Tie však nevznikli vďaka počítačovým či kamerovým trikom (viď. druhé video), ale kvalitnou a precíznou prácou so svetlami, tieňmi a hlavne uhlom pohľadu. A práve o tom je aj CR-V s novým motorom.