Jeden z najznámejších výrobcov spodnej bielizne sa pripravuje na preteky s konkurenciou s cieľom získať zákazníkov počas tohtoročnej vianočnej sezóny.
Značka Victoria’s Secret predstavila tohtoročnú vianočnú kolekciu spoločne s kampaňou plnou hviezdnych modeliek na čele s Hailey Bieber a Bellou Hadid. Ide o ďalšie epické dielo z portfólia jedného z najznámejších výrobcov spodnej bielizne, na ktorého veľkolepé prehliadky nikdy nezabudneme.
So sviatočnou novinkou značky sa na svojom Instagrame najprv podelila Hailey Bieber, keď zverejnila náhľad na súpravu vo vínovočervenej farbe. Následne zverejnila záber, na ktorom bola zahalená do kusov spodnej bielizne a do rozviatej peleríny pani Clausovej, pričom na nohách mala obuté červené ihličky.
Vedenie značky Victoria’s Secret sa týmto krokom pustilo do pretekov s konkurenčnými výrobcami s cieľom prilákať viac zákazníkov do svojich obchodov počas tohtoročnej vianočnej sezóny. Potvrdil to aj CEO spoločnosti Martin Waters, ktorý očakáva náročný december v celom sektore maloobchodu a dodal, že musia byť pripravení mať ostré lakte a bojovať, ako sa len dá, uvádza zdroj WWD.
Waters reagoval najmä na výraznú medziročnú infláciu, ktorá postupne mení návyky väčšiny zákazníkov a výrobcovia, respektíve predajcovia, musia hľadať cesty, ako udržať firmy v plusových číslach. Spoločnosť očakáva, že celoročné čisté tržby klesnú o šesť až sedem percent v porovnaní s čistými tržbami za rok 2021 vo výške takmer 6,8 miliardy dolárov.
Výhľad americkej spoločnosti na posledný štvrťrok odráža doterajšie výsledky a očakávania, že v decembri získa viac zo spotrebiteľských výdavkov vo vianočnej sezóne. Waters počas štvrtkového konferenčného hovoru s analytikmi povedal, že vo firme sú odhodlaní optimalizovať výkonnosť v súčasnom náročnom prostredí tým, že sa sústredia na to, čo majú pod kontrolou – transformáciu značky, ktorá je najlepšia v segmente podprseniek.
Investorov nepresvedčil ani Watersov optimistický pohľad na trh, keď akcie Victoria’s Secret vo štvrtok poklesli o 6,28 percenta na 43,11 dolára za kus. V medziročnom porovnaní sa akcie firmy prepadli o viac ako dvadsať percent.
Stratégia Victoria’s Secret obsahuje zvýšené propagačné akcie a rozšírený sortiment s ohľadom na diverzitu, a to všetko s dôrazom na fakt, že ľudia môžu míňať menej peňazí ako v predchádzajúcich rokoch. Pomôcť dosiahnuť lepšie hospodárske výsledky má aj obsadenie hviezdnych modeliek, ako sú Hailey Bieber a Bella Hadid, či speváčky Camily Cabello, ktorá je tvárou kozmetického radu.
Nižšie je video k vianočnej kampani s názvom The Joy of Gifting, v ktorej účinkujú ženy s rôznymi typmi postáv, čo patrí medzi kľúčové prvky novej tváre Victoria’s Secret. Kompletnú ponuku produktov s logom VS nájdeš v online obchode alebo v dostupných kamenných obchodoch.