Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Tento článok je sponzorovaný obsah spoločnosti Slovenská sporiteľna.
16. apríla 2022 o 19:30
Čas čítania 0:48
Sponzorovaný obsah

Ako môže vyzerať budúcnosť, ukázala Slovenská sporiteľňa. Banka predstavila prvého holografického zamestnanca

VIDEO BANKOVNÍCTVO MODERNÉ TECHNOLÓGIE SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA UMELÁ INTELIGENCIA
Uložiť Uložené

Vesna ti kedykoľvek poradí na pobočke alebo online.

Ako si predstavuješ budúcnosť? Prácu v službách a v poradenstve, ako napríklad komunikáciu na infolinkách či zákaznícky servis v bankách, by mohli vykonávať digitálni ľudia alebo roboti. Spolupráca umelej inteligencie a ľudí nie je až také sci-fi, Slovenská sporiteľňa predstavila ako prvá banka na Slovensku prototyp digitálneho zamestnanca a ukázala, ako môže vyzerať budúcnosť bankovníctva. 

Vesna je prvá 3D holografická bankárka, ktorá vďaka umelej inteligencii dokáže komunikovať so zákazníkmi a riešiť ich problémy kedykoľvek, dokonca aj o polnoci cez víkend. Stratil si kartu alebo si chceš vybaviť prenesenie účtu? Vesna ti bez problémov pomôže, „osobne“ sa s ňou môžeš porozprávať na pobočke Slovenskej sporiteľne v bratislavských Nivách, ale funguje aj v online priestore, môžeš s ňou chatovať na webe banky

Digitálna poradkyňa je technologická vychytávka na svetovej úrovni, ale na vývoji sa podieľali výhradne slovenské firmy. O tom, ako bude vyzerať, rozhodli preferencie Slovákov, osobné pohovory so psychológmi a každý pohyb či detail tváre je výsledkom dlhej práce odborníkov. Na konci náročného procesu sa zrodila Vesna – brunetka s priateľskými zelenými očami. 

Slovenská sporiteľňa chce uľahčiť klientom vybavovanie a posunúť návštevu banky na novú úroveň. Ako bude vyzerať naša budúcnosť, je otázne, ale možno sme sa dozvedeli, ako budú fungovať niektoré klientske služby vo vyspelom bankovníctve. 

Domov
Zdieľať
Diskusia