Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Aktivuj si predplatné na pol roka zadarmo s ČSOB
Tento článok je sponzorovaný obsah spoločnosti Slovenská sporiteľna.
16. apríla 2022 o 19:30
Čas čítania 0:48
Sponzorovaný obsah

Ako môže vyzerať budúcnosť, ukázala Slovenská sporiteľňa. Banka predstavila prvého holografického zamestnanca

Diskutovať
Uložiť Uložené

Vesna ti kedykoľvek poradí na pobočke alebo online.

Ako si predstavuješ budúcnosť? Prácu v službách a v poradenstve, ako napríklad komunikáciu na infolinkách či zákaznícky servis v bankách, by mohli vykonávať digitálni ľudia alebo roboti. Spolupráca umelej inteligencie a ľudí nie je až také sci-fi, Slovenská sporiteľňa predstavila ako prvá banka na Slovensku prototyp digitálneho zamestnanca a ukázala, ako môže vyzerať budúcnosť bankovníctva. 

Vesna je prvá 3D holografická bankárka, ktorá vďaka umelej inteligencii dokáže komunikovať so zákazníkmi a riešiť ich problémy kedykoľvek, dokonca aj o polnoci cez víkend. Stratil si kartu alebo si chceš vybaviť prenesenie účtu? Vesna ti bez problémov pomôže, „osobne“ sa s ňou môžeš porozprávať na pobočke Slovenskej sporiteľne v bratislavských Nivách, ale funguje aj v online priestore, môžeš s ňou chatovať na webe banky

Digitálna poradkyňa je technologická vychytávka na svetovej úrovni, ale na vývoji sa podieľali výhradne slovenské firmy. O tom, ako bude vyzerať, rozhodli preferencie Slovákov, osobné pohovory so psychológmi a každý pohyb či detail tváre je výsledkom dlhej práce odborníkov. Na konci náročného procesu sa zrodila Vesna – brunetka s priateľskými zelenými očami. 

Slovenská sporiteľňa chce uľahčiť klientom vybavovanie a posunúť návštevu banky na novú úroveň. Ako bude vyzerať naša budúcnosť, je otázne, ale možno sme sa dozvedeli, ako budú fungovať niektoré klientske služby vo vyspelom bankovníctve. 

Domov
Zdieľať
Diskusia