Dokážeš odhadnúť, koľko ľudí je stále online?
Dokážeš odhadnúť, koľko percent ľudí je stále online? Myslíš si, že medzi mladými vo veku 18 – 29 rokov to presiahne aj 50 percent? Každý nadšenec či skúsený marketér by mal mať odhad, ktorá z vekových skupín trávi na internete najviac času alebo aké je jej nákupné správanie. Ak sa za takého považuješ, otestuj svoju intuíciu v kvíze MarkeKing a získaj hodnotné ceny.
Otestuj svoju marketingovú intuíciu aj ty
V kvíze MarkeKing nájdeš rôzne otázky vychádzajúce z prieskumu agentúry 2muse, ktoré sú zamerané na používateľské správanie a názory rôznych vekových skupín. Prieskum pritom vychádza z reprezentatívnej vzorky populácie.
Tvojou úlohou bude ich zodpovedanie, vyberáš si pritom zo 4 rôznych možností a môžeš sa pozrieť, ako vyzerala otázka v prieskume. Ani neskúšaj googliť, odpovede na internete nenájdeš, keďže ide o exkluzívny prieskum.
Keď odpovieš na všetky otázky, stačí už len vyplniť svoje kontaktné údaje a mail, kam ti prídu výsledky prieskumu, a môžeš zistiť, či ťa tvoja intuícia nesklamala. Zároveň sa zaradíš do žrebovania o hodnotné ceny, lákavé pre všetkých nadšencov marketingu.
1. miesto
1× kurz od Digitálnej univerzity
1× predplatné mesačníka Stratégie
1× marketingová literatúra
1× merch MarkeKing
1× Premium predplatné Refresheru
2. a 3. miesto
1× predplatné mesačníka Stratégie
1× marketingová literatúra
1× merch MarkeKing
1× Premium predplatné Refresheru
Si pripravený otestovať svoju intuíciu, možno sa dozvedieť niečo nové a zapojiť sa do žrebovania o tieto atraktívne ceny? Môžeš si byť istý, že ak vyhráš, rozvíjanie tvojich marketingových znalostí sa neskončí len pri tomto kvíze.