Podľa Vojta Kósu, vedúceho kreatívy v agentúre Visibility, je idea aj stvárnenie kampane jednoduché, priame a zrozumiteľné – ako šité pre nerozhodnutých.
V piatok predstavilo ministerstvo zdravotníctva vizuál novej očkovacej kampane, ktorej cieľom je „poukázať na skutočnosť, že spoločnosť má len jedného skutočného nepriateľa a tým je koronavírus“. Poraziť sa dá podľa MZ SR len jedným spôsobom – očkovaním.
Grafika „covidového antihrdinu“ z dielne agentúry MUW Saatchi & Saatchi, vyvolala protichodné reakcie. Niektorým prišla animovaná postavička „detinská a plytká“, ďalší poukazovali na zbytočne vyhodené peniaze, iní však argumentovali, že vizuál trefne demonštruje súčasnú situáciu. Spýtali sme sa preto skúsených ľudí z oblasti marketingu, čo si myslia o podobe novej kampane.
Mobíci bez pátosu
„Pripomínajú mi mobíkov, ktorých pred rokmi vytvoril Telekom ku kampani Superstar. Vtedy to bol taký hit, že dokonca vyrobili fyzických mobíkov a šlo to na dračku ako kedysi céčka,“ povedal pre Refresher Filip Kuna, generálny riaditeľ agentúry Strossle a člen správnej rady IAB Slovakia. „Mne osobne sa na kreatíve páči, že sa milým spôsobom snaží zomknúť spoločnosť.“