Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
19. októbra 2021, 18:30
Čas čítania 1:27
Ema Stanovská

Vizuál novej očkovacej kampane pripomína mobíkov. Je však jasná a zrozumiteľná, hovoria skúsení marketéri

NEWS OČKOVANIE
Uložiť Uložené

Podľa Vojta Kósu, vedúceho kreatívy v agentúre Visibility, je idea aj stvárnenie kampane jednoduché, priame a zrozumiteľné – ako šité pre nerozhodnutých.

V piatok predstavilo ministerstvo zdravotníctva vizuál novej očkovacej kampane, ktorej cieľom je „poukázať na skutočnosť, že spoločnosť má len jedného skutočného nepriateľa a tým je koronavírus“. Poraziť sa dá podľa MZ SR len jedným spôsobom – očkovaním.

kampan
Zdroj: health.gov.sk

Grafika „covidového antihrdinu“ z dielne agentúry MUW Saatchi & Saatchi, vyvolala protichodné reakcie. Niektorým prišla animovaná postavička „detinská a plytká“, ďalší poukazovali na zbytočne vyhodené peniaze, iní však argumentovali, že vizuál trefne demonštruje súčasnú situáciu. Spýtali sme sa preto skúsených ľudí z oblasti marketingu, čo si myslia o podobe novej kampane.

Mobíci bez pátosu

„Pripomínajú mi mobíkov, ktorých pred rokmi vytvoril Telekom ku kampani Superstar. Vtedy to bol taký hit, že dokonca vyrobili fyzických mobíkov a šlo to na dračku ako kedysi céčka,“ povedal pre Refresher Filip Kuna, generálny riaditeľ agentúry Strossle a člen správnej rady IAB Slovakia. „Mne osobne sa na kreatíve páči, že sa milým spôsobom snaží zomknúť spoločnosť.“

Domov
Zdieľať
Diskusia