Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
8. februára 2021, 14:10
Čas čítania 3:05
Marián Mauik Biel

Pivo, čipsy a autá. Toto sú najzaujímavejšie reklamné spoty tohtoročného Super Bowlu

ŠPORT
Uložiť Uložené
Články o športe ti prináša Fortuna. Zaregistruj sa a vyber si svoj bonus!chcem bonus

Spoločným znakom je humor, ale aj emotívne poobhliadnutie sa za minulým rokom.

Pre Európana nemusí byť finále severoamerickej futbalovej ligy, teda Super Bowl atraktívna záležitosť. Hlavne preto, že na starom kontinente nemá americký futbal tradíciu. V Spojených štátoch je to ale obrovská udalosť, ktorá už od roku 1967 láka ku obrazovkám desiatky miliónov divákov. Preto sú televízne reklamné spoty počas Super Bowlu jednými z najsledovanejších.

Odporúčané
Falcon a Winter Soldier bojujú so starými, aj novými nepriateľmi. Nový marvelácky seriál bude akčný blockbuster Falcon a Winter Soldier bojujú so starými, aj novými nepriateľmi. Nový marvelácky seriál bude akčný blockbuster 8. februára 2021, 13:17

Tento ročník sa s cenou až tak nehýbalo a podobne ako minulý rok stál 30-sekundový blok 5,5 milióna dolárov. Viaceré veľké značky si dokonca dopriali aj 60 a viac sekundové spoty. V prepočte na masu divákov to nemusí byť vysoká cena.

Super Bowl totiž už viacero rokov priláka zakaždým viac ako 100 miliónov divákov ku obrazovkám. Ťažko odhadnúť koľko z nich nevyužíva práve reklamnú pauzu na „návštevu toalety“. V každom prípade aj tento rok sa počas Super Bowlu odvysielali tucty reklám. Vybrali sme 10 tých najzaujímavejších.

Cheetos „to som nebol ja“

Chrumky, ktorých poznávacím znakom je, že po jedení po nich všade ostáva oranžový poprašok si tento rok vybrali za partnerov hollywoodsky pár Milu Kunis a Ashtona Kutchera. Nechali ich spievať upravenú verziu skladby It Wasn’t Me od Shaggyho z roku 2000. Len namiesto nevery so susedkou v reklame klamali o jedení tejto pochutiny.

Nie všetko je originál

Výrobca nápojov Michelob do svojej reklamy najal tie najvačšie hudobné, filmové a športové hviezdy...až z nich nakoniec boli len vcelku podarení dvojníci. S výnimkou Dona Cheadla, ktorý vysvetľuje ako sa veci majú.

Trojrozmerný McConaughey

Čipsy Doritos sú podľa ich výrobcu pravdepodobne nudné, lebo sú „dvojrozmerné“. Vymysleli tak Doritos 3D, ktoré už nie sú len trojuholník, ale ihlan. A personifikovali to na hollywoodskej hviezde Matthewovi McConaugheym, ktorý z vcelku vtipnej 2D podoby po zjedení Doritos konečne získal tretí rozmer.

Bud Light – citrónový rok

V tomto prípade stojí reklamný claim na anglickom prísloví, ktoré by sa dalo voľne preložiť ako – Ak ti život dáva citróny, urob limonádu. Teda ak sa dejú nepríjemné veci, treba sa naučiť z nich vyťažiť čo najviac. Bud Light narážal na minulý rok, ktorý bol pre pandémiu poriadne „citrónový“ a nechal na svet v katastrofickom klipe pršať citróny. Výsledkom je limonáda od výrobcu piva.

Domov
Zdieľať
Diskusia