
Louis Vuitton vytvoril plyšového medvedíka pre UNICEF. Z predajnej sumy 800 eur organizácii dajú približne 20 %
Súčasťou mini-kolekcie je taktiež náramok so strieborným zámkom za necelých 400 eur.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.

Nie je pravidlom, že módne značky spolupracujú s neziskovými organizáciami a o to viac nás potešilo oznámenie mini-kolekcie Louis Vuitton pre UNICEF. Výsledkom však sú produkty, ktoré prinesú pozornosť, respektíve väčšinové zisky predovšetkým francúzskemu módnemu domu.

Návrhársky tím Louis Vuitton na čele s Virgilom Ablohom v rámci kampane #MAKEAPROMISE predstavil pokračovanie sady náramkov so strieborným zámkom a aj farebného plyšového medvedíka s monogramom z organickej bavlny.
Samotným kúskom nemôžeme nič vytknúť, a to vrátane ceny, ktorá je v prípade náramkov stanovená na 390-500 € v závislosti od materiálovej úpravy a 800 € za obľúbenú detskú hračku. Problémom môže byť pomer, akým spoločnosť jedného z najbohatších mužov na svete Bernarda Arnaulta, rozdeľuje zisk z ich následného predaja.
Tento článok dočítaš bezplatne, no s predplatným REFRESHER+ získaš prístup ku viac ako 1759 zamknutým článkom a dostaneš ďalšie benefity.
VIAC O PREDPLATNOMNeziskovej organizácii UNICEF totiž putuje len približne 20 %. Samozrejme, každých 70, respektíve 160 € podporí prácu dobrovoľníkov a zabezpečí prístup k vode, potravinám alebo vzdelaniu deťom na celom svete, je však možné, že si touto reklamou len vedenie Louis Vuitton hladká svoje ego.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.


