Súčasťou mini-kolekcie je taktiež náramok so strieborným zámkom za necelých 400 eur.
Nie je pravidlom, že módne značky spolupracujú s neziskovými organizáciami a o to viac nás potešilo oznámenie mini-kolekcie Louis Vuitton pre UNICEF. Výsledkom však sú produkty, ktoré prinesú pozornosť, respektíve väčšinové zisky predovšetkým francúzskemu módnemu domu.
Návrhársky tím Louis Vuitton na čele s Virgilom Ablohom v rámci kampane #MAKEAPROMISE predstavil pokračovanie sady náramkov so strieborným zámkom a aj farebného plyšového medvedíka s monogramom z organickej bavlny.
Samotným kúskom nemôžeme nič vytknúť, a to vrátane ceny, ktorá je v prípade náramkov stanovená na 390-500 € v závislosti od materiálovej úpravy a 800 € za obľúbenú detskú hračku. Problémom môže byť pomer, akým spoločnosť jedného z najbohatších mužov na svete Bernarda Arnaulta, rozdeľuje zisk z ich následného predaja.