Výrobca talianskych superšportov mení taktiku svojej prezentácie.
S autosalónmi to v posledných rokoch ide tak trochu dole vodou. Nemôžu však za to automobilky ako také. Záujem o automobilové veľtrhy totiž postupne upadá, navyše už strácajú aj svoj význam, za čo môže rozšírenie internetu a sociálnych sietí. Navyše svet zápasí s pandémiou koronavírusu, pre ktorú zrušili tohtoročný autosalón v Ženeve. S najväčšou pravdepodobnosťou však nebude ani o rok.
To je veľká rana pre celý motoristický svet, pretože práve švajčiarsky autosalón bol tým najvyhľadávanejším a najslávnejším. Minulý rok bol navyše posledný autosalón vo Frankfurte, ktorý bol baštou pre nemeckých výrobcov. Upadajúci záujem pomaly odrádza aj automobilových vystavovateľov – posledné roky svoje expozície na autosalónoch obmedzili aj značky ako Volvo či Ford. Teraz sa dozvedáme, že s automobilovými veľtrhmi na dobro končí Lamborghini.