Nad marketingom sa trápia mnohé začínajúce módne značky. Šajmo a Hlava sa rozhodli v siedmej kazete F-tapes rozobrať, či je v ich prípade vôbec nutné do reklamy investovať.
Odoberaj zadarmo na: Spotify, Apple podcasty, Google podcasty
Čo sú podcasty a ako ich počúvať? Dozvieš sa tu
Sleduj F-tapes podcast na Refresheri
V tomto podcaste sa okrem iného dozvieš:
- Prečo vytvorila firma Dedoles najotravnejšiu reklamu roku
- Ako sa stavajú k marketingu značky typu Freak Clothing alebo Traplife
-
Či sa vôbec oplatí investovať peniaze do reklamy začínajúcej módnej značky
Šajmo a Hlava prinášajú módnu Wikipédiu do tvojich uší. Zoberú ťa tam, kam by ťa inak nepustili a povedia také veci, že sa ti z toho pretočia ciferníky. Takže nabiehaj každý štvrtok podvečer, aby si si vypočul novú kazetu F-tapes.
V prípade akýchkoľvek návrhov alebo pripomienok k podcastom nám napíš na adresu [email protected]