Zamestnanci a predavači v IKEA sa nestačili diviť.
Síce v bratislavskej pobočke IKEA sa predaj exkluzívnej a limitovanej kolekcie MARKERAD v spolupráci s ghansko-americkým dizajnérom Virgilom Ablohom uskutočnil už v závere minulého týždňa, niektoré európske metropoly čakal oficiálny release predvčerom.
Ako informuje The Sun, vo vybraných Francúzskych, Nemeckých, Rakúskych či Švajčiarskych mestách sa záujemcovia, podobne ako v našom hlavnom meste, v zúfalej snahe získať čo najviac produktov, doplnkov a kusov nábytku z exkluzívnej kolekcie tlačili, sácali, utekali a padali.
V kolekcii MARKERAD, čo v preklade znamená "označený", boli najžiadanejšie kúsky zelený koberec "WET GRASS", nákupná taška "SCULPTURE", obraz Mona Lisa či hodiny "TEMPORARY".
Zamestnanci či predavači sa v pobočkách švédskeho nábytkárskeho gigantu nestačili diviť. Mnohí tvrdili, že podobné šialenstvo v predajni nikdy v živote nezažili. Jedna predavačka vo Švajčiarsku prirovnala ošiaľ medzi regálmi ku „sk***enej zoologickej záhrade.“
Komické zábery z Berlína zaznamenávajú horlivých nákupných maniakov, ako sa pri vstupe do predajne šmýkajú na podlahe a v desiatkach padajú na zem. V Osle dokonca mladíci kvôli Virgilovým kobercom takmer zdemolovali výklad. Ako vyzeral predaj kolekcie na Slovensku si rozhodne nezabudni pozrieť v našej reportáži.