Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Sobota 19. 6. 2021 meniny má Alfréd

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Móda - Módny seriál

Ľudia sa tlačili, sácali, iní sa povracali, alebo ich zhodili. Ako vyzeral predaj kolekcie Virgila Abloha v bratislavskej IKEA

Kolekcia MARKERAD bola limitovaná a najlepšie kúsky sa tak ušli len niekoľkým šťastlivcom.

Peter Hlavička
2. november 2019, 16:34 Čas čítania: 0:00
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Ľudia sa tlačili, sácali, iní sa povracali, alebo ich zhodili. Ako vyzeral predaj kolekcie Virgila Abloha v bratislavskej IKEA
Zdroj: Tibor Kuna/REFRESHER.sk
Móda - Módny seriál
7
Peter Hlavička
2. november 2019, 16:34

Ľudia sa tlačili, sácali, iní sa povracali, alebo ich zhodili. Ako vyzeral predaj kolekcie Virgila Abloha v bratislavskej IKEA

Kolekcia MARKERAD bola limitovaná a najlepšie kúsky sa tak ušli len niekoľkým šťastlivcom.

Peter Hlavička
2. november 2019, 16:34
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Ľudia sa tlačili, sácali, iní sa povracali, alebo ich zhodili. Ako vyzeral predaj kolekcie Virgila Abloha v bratislavskej IKEA
Zdroj: Tibor Kuna/REFRESHER.sk

Na release kolekcie MARKERAD od návrhára Virgila Abloha čakal celý svet už niekoľko rokov. Nábytkársky gigant IKEA mal totiž možnosť vytvoriť unikátnu kolekciu bytových doplnkov s najpopulárnejším módnym návrhárom súčasnosti a podobná udalosť, samozrejme, neunikla ani našej pozornosti. 

 

O samotnej kolekcii a jej obsahu sme ťa informovali už včera. Všetkým preto bolo dopredu jasné, že pred bratislavským obchodným domom budú čakať poriadne zástupy ľudí. Ako prebiehalo spustenie predaja, koľko ľudí čakalo od rána pred budovou IKEA a komu sa podarilo kúpiť vytúžené bytové doplnky sa tak dozvieš z našej reportáže. 

 

Hodinu pred otváračkou

Podľa jedného zo zamestnancov, ktorého sme oslovili počas čakania, bratislavská IKEA už dlho nezažila podobný ošiaľ: „Naposledy sme tu mali takéto rady tušim pred šiestimi rokmi, to si už ale pamätajú len tí starší“. Na miesto sme prišli zhruba o 8:00, teda hodinu pred oficiálnym spustením predaja, no neboli sme prví. Skupinka asi 50-tich ľudí si totiž v sobotu poriadne privstala a pred dverami obchodného domu stála už od 7:00. Vekový priemer zúčastnených bol približne 20 rokov, keďže samotná kolekcia bola cielená práve na generáciu millenials. Najčastejšími otázkami medzi čakajúcimi tak bolo: „Za koľko sa aktuálne resellujú koberce?“„Zoberú mi platobnú kartu aj keď je na meno mojej mamy?“.

 

Šialenstvo v bratislavskej predajni IKEA. Na koberce od Virgila Abloha čakali desiatky ľudí už od rána (Report)
Šialenstvo v bratislavskej predajni IKEA. Na koberce od Virgila Abloha čakali desiatky ľudí už od rána (Report) Zdroj: Tibor Kuna/REFRESHER.sk

 

Prvá pol hodina čakania ubehla pomerne rýchlo a bez akýchkoľvek nepríjemností. Okolo 8:30 už pred dverami IKEA stálo vyše 100 ľudí a nastal prvý problém. Pol hodinu pred otvorením predajne sa totiž otvára reštauračná časť obchodného domu, a čakajúci sa tak mohli presunúť do vstupnej haly. Otočné dvere fungujú na fotobunku ale tým, že sa do úzkeho priestoru natlačilo viac než 30 ľudí, sa dvere prestali točiť. „J*** vám? Nemôžete predsa stáť pod fotobunkou, inak sa tie dvere nepohnú.“, zvolal jeden z ľudí. Situáciu sa tak podarilo vyriešiť aj bez pomoci zamestnancov IKEA a všetci, aj keď nechtiac, museli jednoducho o krok ustúpiť a nechať priestor dverí voľný. 

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Catherine Losing (@catherinelosing) on

 

Šialenstvo v bratislavskej predajni IKEA. Na koberce od Virgila Abloha čakali desiatky ľudí už od rána (Report)
Šialenstvo v bratislavskej predajni IKEA. Na koberce od Virgila Abloha čakali desiatky ľudí už od rána (Report) Zdroj: Tibor Kuna/REFRESHER.sk

Davová psychóza

Článok pre predplatiteľov REFRESHER+
PRIDAJ SA K PREDPLATITEĽOM
alebo Odomkni 1 článok cez SMS
Pošli SMS na 8877 s textom CLANOK 76142 a dočítaj tento článok.
Cena SMS za otvorenie článku je 3,50 € s DPH. Ako to funguje?
POSLAŤ SMS

Čo sa dozvieš po odomknutí?

  • Ako zákazníci prežili tlačenicu a čo urobili ochrankári s jedným, ktorému prišlo nevoľno
  • Čo všetko si kúpili prví šťastlivci
  • Čo sa ušlo takmer každému
  • A čo s kúpenými jedinečnými kúskami chcú ich noví majitelia urobiť

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Náhľadový obrázok: Tibor Kuna/REFRESHER.sk
NAHOR
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie články
Teraz
24 hod
7 dní
30 dní
Viac z témy móda
Viac článkov
Sponzorované články
Viac článkov
Ďalšie news viac news
Mohlo by ťa zaujímať
Prejsť na úvodnú stránku
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.