#BlackPantherSoLit #WakandaForever – aj vďaka neustálemu šíreniu hashtagov je najnovšia marvelovka snímkou, o ktorej užívatelia Twitteru neprestávajú písať.
Black Panther sa stal za veľmi krátku dobu solídnym komerčným úspechom. Ten (minimálne čo sa zárobkov týka) bol predurčený viac-menej už pred jeho premiérou, ktorú sprevádzala masívna reklama. Tá ale vzišla nielen od samotného štúdia a jeho cieleného marketingu, no taktiež od nadšených fanúšikov.
Ich neutíchajúce diskusie a príspevky ohľadom novej komiksovky sú stále mimoriadne horúcou a aktuálnou témou, o čom svedčí aj zdolanie rekordu v počte tweetov. Tých by malo byť k dnešnému dňu viac než neuveriteľných 35 miliónov.
Týmto ohromujúcim počtom príspevkov na sociálnej sieti Twitter snímka prekonala dokonca posledné dve epizódy Star Wars – The Force Awakens a The Last Jedi. Prekvapivým je najmä predbehnutie The Last Jedi, ktorý je známy najmä tým, že mimoriadne polarizoval fanúšikov po celom svete, čím vytvoril priestor na nekonečné (nielen) internetové debaty a vášnivé hádky.