Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Štvrtok 17. 10. 2019 meniny má Hedviga

hľadaj na refresheri

Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Odporúčame zapnúť browser notifikácie, ak budeš prihlásený na Refresher s týmto zariadením.
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Móda
1
Daniel Mikolášik
25. jún 2019, 11:08

Rihanna použila plus-size figuríny v novej Fenty kolekcii. Prevísajúce brucho a široké boky majú pozitívnu odozvu

Ľudia na sociálnych sieťach chvália Rihannu za to, že použila figuríny odrážajúce skutočný tvar tela.

Daniel Mikolášik
25. jún 2019, 11:08

Módna značka Fenty (FEИTY), ktorú založila barbadoská speváčka Rihanna na seba opäť strháva všetku pozornosť. Doposiaľ bol verejnosti známy najmä rad spodnej bielizne Savage x Fenty či kolaborácia so športovou značkou Puma. Tentokrát však Riri prichádza s novou kolekciou a logom značky, a tak sme pravdepodobne svedkami začiatku úplne novej epochy.

 

Ako píše aj portál People, oficiálne predstavenie kolekcie sa uskutočnilo vo Fenty pop-up store v New Yorku ešte minulý týždeň. Keďže je známe, že Rihanna vždy bojovala za rôznorodosťrôznotvarné ženské postavy, predovšetkým obsadením plus-size modeliek v jej kampaniach s líniami spodnej bielizne, niet divu, že ženské krivky oslavuje opäť.

 

Tentokrát však použitím plus-size figurín v samotnom pop-up store, ktoré disponujú väčším prevísajúcim bruchom či širšími bokmi. Speváčka sa pravdepodobne nechala inšpirovať značkou Nike, ktorá rovnako použila bacuľatú figurínu vo svojej novej predajni len pred pár týždňami.

 

 

Krok okamžite rozprúdil pozitívne správy a statusy na sociálnych sieťach, v ktorých ľudia chvália Rihannu, že použila figuríny, ktoré údajne odrážajú skutočný tvar tela. Fanúšikovia tiež vo svojich tweetoch uvádzajú, že by sa od speváčky mali inšpirovať aj iné módne značky, aby si zákazníci vedeli lepšie predstaviť, ako bude daný kúsok vyzerať na ich postave.

 

Je však dôležité podotknúť, že Fenty či Nike nie sú ani zďaleka prvými značkami, ktoré sa rozhodli do svojich predajní zakomponovať aj bacuľatejšie figuríny. V minulosti sa o podobnú oslavu rozmanitosti pričinili aj spoločnosti ako Old Navy či Nordstrom.

 

Ako sme už v úvode článku spomenuli, Rihanna si odjakživa vo svojich kolekciách zakladala na tom, aby jej oblečenie nosili všetky typy ženských postáv. Telesnú rôznorodosť presadzovala najmä v kampani Savage x Fenty plnej spodnej bielizne určeného pre všetky ženy. Každá má totiž podľa nej rovnakú šancu vyzerať mimoriadne sexi.

 

 

 

 

 

 

Ohodnoť článok
10
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK

Ako neregistrovaný si prečítal už 1/40 článkov tento mesiac. Prihlás sa pre neobmedzený prístup. Ako neregistrovaný si prečítal už 1/40 článkov za mesiac. PRIHLÁSIŤ / REGISTROVAŤ PRIHLÁSIŤ
Najčítanejšie