Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
25. júna 2019 o 11:08
Čas čítania 0:00
Daniel Mikolášik

Rihanna použila plus-size figuríny v novej Fenty kolekcii. Prevísajúce brucho a široké boky majú pozitívnu odozvu

MÓDA RIHANNA
Uložiť Uložené

Ľudia na sociálnych sieťach chvália Rihannu za to, že použila figuríny odrážajúce skutočný tvar tela.

Módna značka Fenty (FEИTY), ktorú založila barbadoská speváčka Rihanna na seba opäť strháva všetku pozornosť. Doposiaľ bol verejnosti známy najmä rad spodnej bielizne Savage x Fenty či kolaborácia so športovou značkou Puma. Tentokrát však Riri prichádza s novou kolekciou a logom značky, a tak sme pravdepodobne svedkami začiatku úplne novej epochy.

Ako píše aj portál People, oficiálne predstavenie kolekcie sa uskutočnilo vo Fenty pop-up store v New Yorku ešte minulý týždeň. Keďže je známe, že Rihanna vždy bojovala za rôznorodosťrôznotvarné ženské postavy, predovšetkým obsadením plus-size modeliek v jej kampaniach s líniami spodnej bielizne, niet divu, že ženské krivky oslavuje opäť.

Tentokrát však použitím plus-size figurín v samotnom pop-up store, ktoré disponujú väčším prevísajúcim bruchom či širšími bokmi. Speváčka sa pravdepodobne nechala inšpirovať značkou Nike, ktorá rovnako použila bacuľatú figurínu vo svojej novej predajni len pred pár týždňami.

Odporúčané
Nike v predajniach predstavilo plus-size figuríny. Chce, aby športovali všetci bez rozdielu Nike v predajniach predstavilo plus-size figuríny. Chce, aby športovali všetci bez rozdielu 8. júna 2019 o 9:54

Krok okamžite rozprúdil pozitívne správy a statusy na sociálnych sieťach, v ktorých ľudia chvália Rihannu, že použila figuríny, ktoré údajne odrážajú skutočný tvar tela. Fanúšikovia tiež vo svojich tweetoch uvádzajú, že by sa od speváčky mali inšpirovať aj iné módne značky, aby si zákazníci vedeli lepšie predstaviť, ako bude daný kúsok vyzerať na ich postave.

Je však dôležité podotknúť, že Fenty či Nike nie sú ani zďaleka prvými značkami, ktoré sa rozhodli do svojich predajní zakomponovať aj bacuľatejšie figuríny. V minulosti sa o podobnú oslavu rozmanitosti pričinili aj spoločnosti ako Old Navy či Nordstrom.

Ako sme už v úvode článku spomenuli, Rihanna si odjakživa vo svojich kolekciách zakladala na tom, aby jej oblečenie nosili všetky typy ženských postáv. Telesnú rôznorodosť presadzovala najmä v kampani Savage x Fenty plnej spodnej bielizne určeného pre všetky ženy. Každá má totiž podľa nej rovnakú šancu vyzerať mimoriadne sexi.

Odporúčané
Rihanna prichádza na trh so spodným prádlom pre všetky druhy postáv. Na svoje si tak prídu štíhle, ale aj kyprejšie ženy Rihanna prichádza na trh so spodným prádlom pre všetky druhy postáv. Na svoje si tak prídu štíhle, ale aj kyprejšie ženy 2. mája 2018 o 21:12
Domov
Zdieľať
Diskusia